مدیرعامل بانک شهر در پیامی، عید سعید غدیر خم را یکی از عظیم‌ترین اعیاد اسلامی و نماد وحدت دنیای اسلام برشمرد و این روز را به دلدادگان عدالت و پویندگان حق و حقیقت، تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر می باشد:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

عید سعید غدیر خم، عید ولایت و یکی از عظیم‌ترین اعیاد اسلامی و روز بزرگ و تعیین کننده در سرنوشت جامعه‌ و برای مومنانی که می خواهند راه حق و حقیقت و تعالی را بپیمایند، شاخص و معیار و میزان است.

غدیر برخاسته از روح و مضمون حقیقی اسلام و به معنای حاکمیت عدل، فضیلت و ولایت‌اللَّه، یکی از نعمتهای بزرگ خدای متعال و مصداق روشن و عینی از ولایت اسلامی و متعلق به همه‌ مسلمانان و دلدادگان عدالت و آزادگی است که از اعماق دل مشتاق و دلباخته‌ صفات و ویژگی های امیر مؤمنان (ع) هستند.

توجه به ارزش‌های معنوی و شخصیت بی‌بدیل حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب همه ما را از متمسکین به ولایت آن حضرت می گرداند تا دریابیم، تنها با « تقوا»، برخورداری از عقل و علم و تدبیر» و « قدرت عزم و اراده» است که می توانیم راه تعالی و عروج به مدارج عالی انسانیت را بپیماییم .

اینجانب فرارسیدن این عید وحدت‌آفرین و سعادت بخش را به ملت عظیم‌الشّأن ایران اسلامی، به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ بانک شهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم همه ما تقویت اتحاد و انسجام اسلامی را سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده و با ره توشه عدالت و محو شدن در اراده الهی در مسیر انسانیت و در پیشگاه احدیت، سربلند و سرفراز باشیم.

سیدمحمدمهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید