توجه مدیران سینمایی به تمرکززدایی می‌تواند اسباب توسعه سینما در همه جای ایران را موجب شود.

توجه روسای سینما به تمرکززدایی؛ عامل تولیدات جذاب

به گزارش سلام نو، تهیه کننده فیلم سینمایی عروس آتش گفت: توجه مدیریت سینمای دولت سیزدهم به تمرکز زدایی خیلی از مسائل را در این بحث حل می کند. موقعی که اولویت اصلی در حمایت و تولید منحصر به تهران نباشد طبیعی است که فیلمسازی در سایر شهرها هم امکان پذیر می شود.

قاسم قلی پور تهیه‌کننده فیلم ماندگار عروس آتش با بیان مطلب فوق گفت: بسیاری از بزرگان سینمای ایران مثل ناصر تقوایی شهرستانی بودند و برای ادامه فعالیت به پایتخت آمدند ولی همچنان ریشه ها را فراموش نکردند و بهترین آثار خود را در شهرستان ساختند پس هنرمندان نباید کسر شأن بدانند که برای تولید به شهرستان بروند.

این تهیه‌کننده با اشاره به تلاش مدیریت سینمای دولت سیزدهم در جهت کمک به سینمای شهرستانها تاکید کرد: با انجام کارهای حمایتی باید تولید را به شهرستانها برد و مانع مهاجرت هنرمندان شهرستانی به تهران شد و با پیگیری این سیاست می شود فیلمهای متنوع و جذابی تولید کرد.

تهیه‌کننده آتش سبز ادامه داد: ما هنرمندان خوبی در شهرستانها داریم و خوشبختانه مدیران سینمایی دولت سیزدهم دریافته‌اند که با حمایت از این سینماگران می‌توانند سینمای ایران را از رخوت به درآورند چون واقعا همچنان زیباترین لوکیشن ها در شهرستان‌هاست و اصالت هنری در شهرستانهاست.

قلی پور ابراز امیدواری کرد: توجه مدیران سینمایی به تمرکززدایی می‌تواند اسباب توسعه سینما در همه جای ایران را موجب شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید