۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 55392391

جزیره کیش از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران و تفریحات آبی آن زبانزد است، با ما همراه باشید تا بدانیم پارک آبی اوشن کجاست.

پارک آبی اوشن کجاست

سلام نو _ سرویس گردشگری: تفریحات آبی از جمله پرطرفدارترین تفریحات جزیره کیش محسوب می‌شود و از این رو مهم است که بدانیم پارک آبی اوشن کجاست. منطقه آزاد کیش با قرارگیری در جنوب ایران و دل خلیج همیشه فارس، از محبوب‌ترین مناطق گردشگری ایران به شمار می‌رود و با وجود آب‌وهوای گرم و مرطوبی که دارد سالانه ۲ میلیون مسافر و گردشگر برای گذراندن تعطیلات، انجام خرید و تفریح کردن به آن سفر و با سلایق و علایق مختلف، پاسخ درخور توجهی از کیش دریافت می‌کنند و در نهایت با کوله‌باری از خاطره به خانه باز می‌گردند.

محل قرارگیری پارک آبی اوشن

انتخاب تجربه تفریحات آبی این را در پی دارد که بدانیم پارک آبی اوشن کجاست، چرا که بی‌شک جذاب خواهد بود شمار زیادی از تفریحات آبی را در یک مجموعه با امکانات رفاهی متنوع انجام دهیم و یک روز پر ماجرا را با استفاده از خدمات رفاهی مطلوب سپری کنیم. پارک آبی اوشن در جزیره کیش و ناحیه ساحلی شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و به عنوان اولین پارک آبی روباز ایران از سال ۱۳۹۵ در حال فعالیت است و فضاهای جذاب و مهیج فراوانی را در خود جای داده که هر مسافر و گردشگری بعد از تجربه هر یک رضایتی وصف نشدنی را احساس می‌کنند.

با سفر به جزیره کیش افراد زیادی تمایل دارند بدانند پارک آبی اوشن کجاست تا به این تم پارک آبی رفته و در یک محیط طراحی شده با مساحتی ۵.۶ هکتاری به تفریح با خانواده و دوستان خود بپردازند. گفتنی است که پارک آبی اوشن در خیابان جهان جزیره کیش و به نحوی در منطقه پرواز ممنوع قرار دارد، علاوه بر آن اطراف این پارک آبی هیجان‌انگیز سازه بلندی ساخته نشده است. از سه طریق سرویس‌های رایگان اوشن پارک، تاکسی و ماشین شخصی می‌توان استفاده و تفریحی با آدرنالین بالا را تجربه کرد.

پارک آبی اوشن کجاست

برای رسیدن به این پارک می‌توان از سرویس‌های رایگانی که در نقاط مشخصی از جمله هتل ویدا، هایپر مارکت، بازار سارینا، هتل شایلی، هتل پانوراما و رویا مال مسافرگیری می‌کنند استفاده کرد لازم به ذکر است که ساعت مسافرگیری این سرویس‌ها در روزهای هفته متفاوت است. گرفتن تاکسی نیز در جزیره بسیار رایج است و یکی از راحت‌ترین اقدامات برای رسیدن به پارک آبی اوشن محسوب می‌شود، در صورت امکان دسترسی پیدا کردن به این پارک جذاب به وسیله خودرو شخصی نیز شیوه آسانی است که عموما با مسیریاب‌ها بی‌دغدغه ارزیابی می‌شود.

امکانات رفاهی پارک آبی اوشن

بعد از این که پی بردیم پارک آبی اوشن کجاست، نیاز است در جریان امکانات رفاهی این فضای تفریحی قرار بگیریم. پارک آبی اوشن ۱ اسپا، ۴ استخر و ۱۳ راید برای تفریح و تجربه هیجان دارد و در کنار این‌ها وجود ۲ رستوران و ۴ فضا برای فروش نوشیدنی سبب شده تا هر زمان که احساس گرسنگی و تشنگی کردیم به راحتی به مواد غذایی و آشامیدنی دسترسی داشته باشیم. گفتنی است بلیط‌های این پارک به سه صورت روزانه، گروهی و سازمانی و همین‌طور مدت‌دار به فروش می‌رسد و برای خرید بلیط آنلاین می‌توان به سایت مجموعه مراجعه نمود.

تجربه هر یک از رایدهای آرام، تند و هولناک سرسره‌های پارک آبی اوشن بی‌نظیر خواهد بود به این دلیل که هر کدام یک از آن‌ها به طریقی شما را شگفت‌زده خواهند کرد، راید آرام شامل آبتین، آبان، دینگو، برکو، چالاب، رابو و راشین ریور می‌شود. آناکوندا، دریاچه سونامی، دینگل، رالی راید، گرداب، مارپیچ و موجاب از جمله سرسره‌های راید تند اوشن پارک به حساب می‌آیند و آدرنالین و پیچالوپ عنوان سرسره‌های راید هولناک را دارند و با ارتفاع ۲۴ و ۸۰ متر تجربه‌ای فراموش نشدنی برای هر کسی که تفریحات آبی دوست دارد به جا می‌گذارند.

پارک آبی اوشن کجاست

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    باسلام واقعا پارک آبی اوشن عالیه زیبا تمیز ولذت بخش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید