۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: 55393076

نحوه اقامت در هر سفری از اهمیت بالایی برخوردار است و بر آن شدیم تا بهترین هتل چهار ستاره کیش را معرفی کنیم.

بهترین هتل چهار ستاره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: پیش از بررسی بهترین هتل چهار ستاره کیش خوب است بیشتر درباره این جزیره پر رمز و راز بدانیم، جزیره کیش جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی و تفریحی فراوانی را شامل می‌شود و به همین دلیل سالانه مسافران بسیاری را از داخل و نیز خارج از ایران به خود جذب می‌کند. این جزیره به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران محسوب می‌شود و با قرارگیری در دل خلیج همیشه فارس ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی از جمله نوار ساحلی زیبا و دیدنی دارد.

ویژگی یک هتل چهار ستاره

زمانی که می‌خواهیم درباره بهترین هتل چهار ستاره کیش بدانیم بهتر است در جریان باشیم که یک هتل چهار ستاره دارای چه ویژگی‌ها و امکاناتی است تا بسنجیم که آیا آنچه در هتل با آن مواجه می‌شویم، نیازها و تمایلات ما را بر طرف می‌کند یا خیر. بدون شک اقامت یکی از مهم‌ترین نکات سفر به جزیره کیش، مثل هر مقصد دیگری است و زمانی که از انجام تفریحات دریایی، آبی و غیر آبی یا حتی خرید و صرف غذا برای استراحت به هتل باز می‌گردیم، نیاز داریم تا بر روی یک تخت مناسب استراحت کنیم یا در یک فضای مطلوب و مطبوع حمام کنیم.

بهترین هتل چهار ستاره کیش از لحاظ اتاق‌ها، خدمات و امکانات رفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در اصل بایستی استانداردهای لازم را داشته باشد تا کیفیتی ۴ ستاره به آن تعلق بگیرد. گفتنی است که در رتبه‌بندی هتل‌ها، می‌توان گفت هتل چهار ستاره در محیط فیزیکی و اتاق جزئیات مخصوص به خود را دارد و اتاق‌های آن وسایلی نظیر تخت‌خوابی با استاندارد بالا، آویزها و تزئیناتی زیبا و در بعضی گیاه‌های طبیعی زیبا را در خود جای دادند.

بهترین هتل چهار ستاره کیش

خدمات مورد دیگری است که در بهترین هتل چهار ستاره کیش مورد بررسی قرار می‌گیرد، در هتل ۴ ستاره به مشتری خدمات با کیفیت ارائه می‌شود و به خوبی موارد خدماتی چون شستن لباس، خشکشویی و اتو، واکس کفش و دوخت انجام خواهد شد. گفتنی است که این رده از هتل‌ها، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی حمام درون حمام قرار می‌دهند، پرسنل نیز رفتاری احترام‌آمیز با مهمانان دارند و آموزش لازم را دیدند تا هنگام مکالمه با ادب باشند.

هتل لیلیوم کیش

می‌توان از هتل لیلیوم به عنوان بهترین هتل چهار ستاره کیش نام ببریم چرا که با داشتن ساختمانی لوکس و تازه ساخت و پرسنلی آموزش دیده به راحتی رضایت شما را برای اقامت در جزیره کیش کسب می‌کند. این هتل ۸ طبقه دارای ۱۵۴ اتاق و واحد اقامتی در ۶ طبقه است و به لحاظ موقعیت مکانی در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و مراکز خرید سارینا، پردیس، رویا مال و مرکز تجاری کیش به آن بسیار نزدیک هستند و فرودگاه نیز تا آن ۶۰۱ کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل چهار ستاره کیش با توجه به فضاهای خدماتی و امکاناتی که در آن ارائه می‌شود تعیین شده و درباره هتل لیلیوم کیش باید گفت، در این هتل امکان داشتن جلسات کاری و برگزاری همایش و کنفرانس وجود دارد، علاوه بر آن فضاهای تفریحی و ورزشی نظیر اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، بیلیارد، فوتبال دستی و پینگ پنگ به بهترین حالت فعال هستند و خارج از هتل نیز مسیری برای دوچرخه‌سواری وجود دارد و تعدادی میز و صندلی برای نشستن در فضای باز.

این هتل دارای رستوران، فست فود و کافه است که هر یک به ترتیب ظرفیت ۲۵۰، ۱۵۰ و ۶۰ نفری دارند علاوه بر این فضاهای جذاب، یک باغچه سنتی با ظرفیتی ۲۵۰ نفر از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲ بامداد در طبقه همکف برای سرویس‌دهی حاضر است.

بهترین هتل چهار ستاره کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید