فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر حدود ۷۹ کیلومتر است. اگر با ماشین خودتان بروید می توانید بعد از ۴۰ دقیقه ساعت به مقصد برسید.

بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر حدود ۷۹ کیلومتر می باشد. اگر سرعت شما برای رفتن از شهر آستانه اشرفیه به رامسر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشد می توانید تنها بعد از ۴۷ دقیقه به مقصد برسید. در صورتی که با سرعت بیشتری این مسیر را طی کنید در فاصله زمانی کمتری به مقصد می رسید. پیش از اینکه مسیر آستانه اشرفیه تا رامسر را طی نمایید باید در مورد شهرهای مابین آستانه اشرفیه و رامسر اطلاعات بیشتری به دست آورید. رامسر یکی از شهرهای خط ساحلی می باشد، به همین دلیل شما برای رفتن به این شهر باید به خط ساحلی نزدیک شوید. با نزدیک شدن به خط ساحلی زیبایی جاده چند برابر می شود. شما از مسیری که طی می کنید لذت خواهید برد.

شهرهای مابین آستانه اشرفیه تا رامسر

برای طی کردن فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر باید وارد گذرگاه لاهیجان، آستانه شوید. بعد از گذراندن این بزرگراه می توانید وارد کمربندی لاهیجان گردید. شهرهای نیاکو، بازکیاگوراب، لاهیجان، شیخانبر، دیزبن، دیوسل، رودسر و چابکسر را در این مسیر طی خواهید کرد. همچنین باید بدانید که روستاهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند. هر یک از این روستاها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. بنابراین می توانید از جاذبه های طبیعی مسیر لذت ببرید. رامسر یکی از شهرهای زیبایی ساحلی می باشد که به شهرهای ساحلی دیگر متصل است. بنابراین اگر شما خط ساحلی را دنبال کنید می توانید به دیگر شهرهای ساحلی بروید.

بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر

فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر با ماشین

در صورتی که می خواهید مسافت آستانه اشرفیه تا رامسر را طی کنید اگر سرعت تان بالا باشد تنها در عرض ۴۰ الی ۴۵ دقیقه به مقصد می رسید. در مسیری که طی می کنید روستاها و شهرهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. همین مسئله موجب شده تا از مسیر خسته نشوید. در صورتی که می خواهید در مسیر توقف داشته باشید حدود یک ساعت طول می کشد تا به رامسر برسید. بسیاری از خانواده‌ هایی که همراه با ماشین خود به سفر می روند مایل هستند تا شهر های متفاوت شمالی را از نزدیک مشاهده کنند. طی مسیری که از آستانه اشرفیه تا رامسر می‌ گذرانید می ‌توانید از رستوران ها، پمپ بنزین ‌ها، تفرجگاه ‌ها و دیگر امکاناتی که وجود دارد استفاده کنید. هر یک از امکاناتی که مابین جاده وجود دارد را به وسیله تابلوهای مشخص شده ای می توانید مشاهده کنید.

فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر با اتوبوس

برای طی کردن فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر با استفاده از اتوبوس حدود یک ساعت در مسیر خواهید بود. اتوبوس سرعت کمتری نسبت به ماشین شخصی دارد. به همین دلیل مقداری طول می کشد تا به مقصد برسید. اتوبوس سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت را طی می کند. بسیاری از افرادی که علاقه دارند با تورهای مسافرتی و با اتوبوس به سفر بروند باید در مورد مسیر آستانه اشرفیه تا رامسر اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. همچنین آنها نیاز است که هر یک از توقف گاه های مربوط به مسیر آستانه اشرفیه تا رامسر را بشناسند. اگر شما با اتوبوس به رامسر می روید و توقف زیادی در مسیر داشته باشید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. از آستانه اشرفیه تا رامسر جاذبه های زیادی قرار گرفته است که اگر با اتوبوس در این مسیر توقف نمایید امکان دارد حدود دو ساعت در مسیر باشید.

بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا رامسر

جاذبه های دیدنی و طبیعی رامسر

بعد از طی کردن مسافت آستانه اشرفیه تا رامسر باید از زیبایی ها و جاذبه های طبیعی رامسر لذت ببرید. طبیعت سرسبزی که رامسر دارد برای بسیاری از افراد جذاب است. رامسر به عنوان یکی از شهرهای زیبای ایران و استان مازندران شناخته می شود. بلوار معلم یکی از بلوار های قدیمی رامسر است که در سال ۱۳۱۰ شمسی آن را بنا کرده اند. قلعه مارکوه یکی دیگر از دیدنی های رامسر می باشد. این قلعه مانند قلعه رودخان جذابیت زیادی دارد. قدمت این قلعه مربوط به دوران ماقبل از اسلام است. در گذشته از قلعه مارکوه به عنوان قلعه های استراتژیک استفاده می‌ کرده ‌اند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید