۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55394081

جزیره کیش جاذبه‌های بی‌شماری دارد و اقامت در آن خاطره‌انگیز و جذاب خواهد بود. با ما همراه باشید تا از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش بیشتر بدانیم.

بهترین هتل های ۳ ستاره کیش

سلام نو_ سرویس گردشگری: اقامت در بهترین هتل های ۳ ستاره کیش نه تنها اقامتی با کیفیت خواهد بود بلکه به دلیل مقرون به صرفه بودن هتل‌هایی با این درجه کیفیت برای تعداد بسیاری از مسافران مناسب تلقی می‌شود چرا که این امکان را دارند که در هتلی با کیفیت مطلوب و رضایت‌بخش با مبلغی متناسب خدمات دریافتی اقامت داشته باشند. منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از مقاصد جذاب گردشگری در جنوب ایران عزیزمان به حساب می‌آید و سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند، این مقصد بی‌نظیر با داشتن هتل‌های سه ستاره فراوان دغدغه اقامتی خوش قیمت را برای مسافران خود برطرف کرده است.

هتل های ۳ ستاره کیش

بهترین هتل های ۳ ستاره کیش متعدد هستند، هتل‌های سارا، آبادگران، شباویز، سیمرغ، پارس نیک، شایلی، آرامش، هلیا، گامبرون و هتل آپارتمان تعطیلات از جمله هتل‌هایی محسوب می‌شوند که دارای درجه کیفیت سه ستاره هستند و با وجود امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب گزینه‌ای جذاب برای مسافران جزیره به شمار می‌آیند. این هتل‌ها با توجه به نظرات مسافران جایگاه خوبی دارند و به عنوان هتل‌های بسیار خوب بین ساکنان و مسافران جزیره کیش شناخته می‌شوند.

۳ تا از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش

هتل سارا کیش: یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش که در سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده است، این هتل ۷۲ اتاق در سه طبقه دارد و به جز امکانات معمول هتل‌های سه ستاره که شامل رستوران، کافه، روم سرویس، ترانسفر رایگان استقبال، اینترنت در لابی می‌شود، سالنی برای برگزاری همایش و جلسات نیز دارد. گفتنی است که هتل سارا در ورودی خود تعدادی پله دارد اما برای جابه‌جایی بین طبقات می‌توان از آسانسور استفاده کرد، موقعیت دسترسی در این هتل به شدت مطلوب است و با نقاطی چون اسکله تفریحی، مرکز تجاری پردیس و بازار پانیذ فاصله اندکی دارد.

نشانی: کیش، خیابان رودکی، بعد از میدان پردیس، هتل سارا

بهترین هتل های ۳ ستاره کیش

هتل شباویز: هتلی ۳۰ ساله است که در زمره بهترین هتل های ۳ ستاره کیش قرار می‌گیرد، این هتل دارای ۲۰ سوئیت، رستوران، کافه، اینترنت و پارکینگ رایگان است و کارکنان آن آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند. حسن بزرگ شباویز مسافت اندک آن (حدود ۱ کیلومتر) با ساحل آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس و جذابیت آن فاصله ۲.۵ کیلومتری با ساحل، پارک و مرکز خرید مرجان است، با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب جزیره کیش، این هتل سیستم گرمایشی ندارد و تنها تعدادی بخاری برقی برای مواقع ضروری موجود دارد.

نشانی: کیش، بلوار مرجان، ابتدای جاده جهان

هتل پارس نیک: از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش به شمار می‌رود و با توجه به اینکه موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد بسیاری از مسافران به راحتی آن را انتخاب می‌کنند چرا که به مراکز خرید مریم، مروارید و همین‌طور مرکز تجاری کیش بسیار نزدیک است و با اسکله تفریحی فاصله چندانی ندارد و به دانشگاه صنعتی شریق پردیس بین‌الملل نیز دسترسی آسانی دارد. پارس نیک، بازسازی شده و دارای ۳۴ اتاق برای اقامت است و تنها مسئله آن می‌تواند وجود پله در ورودی باشد.

نشانی: کیش، میدان امیرکبیر، هتل پارس نیک

با در نظر گرفتن امکانات هتل‌های سه ستاره و مبلغ قابل پرداخت برای اقامت، هتل‌های سارا، شباویز و پارس نیک از جمله بهترین هتل‌هایی هستند که در دسته هتل‌های سه ستاره قرار می‌گیرند و می‌توان با خیال آسوده در هر یک از آن‌ها اقامتی مطلوب را تجربه کرد. پاکیزگی اتاق‌ها، برخورد کارکنان، امکانات رفاهی، کیفیت غذا، موقعیت مکانی و دسترسی و در نهایت ارزشی که این فضاهای اقامتی نسبت به قیمت خود دارند از جمله ویژگی‌های هتل‌های نام‌برده شده، است.

بهترین هتل های ۳ ستاره کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید