شما بهمون بگید جذاب ترین و خاص ترین اقامتگاهی که تا حالا رفتید کجا بوده؟ اگر می خوای با خاص ترین اقامت گاه‌ها آشنا بشی حتما تا آخرین این ویدیو با ما همراه باش

۵ اقامتگاه خاص و عجیب ایران که حتما باید ببینید + ویدیو

سلام نو-سرویس گردشگری:

۱. اقامتگاه ماجرا، جزیره هرمز، هرمزگان

اقامتگاه ماجرا مثله کارتونا پر از رنگای جذابه که با الهام از رنگای خاص خود جزیره هرمز ساخته شده که تو سال ۲۰۲۰ برنده جایزه بین‌المللی طلایی مسابقه معماری تیدای (TIDA ) تایوان شد. بعضیا این اقامتگاه رو به خاطر سبک معماریش زیبا و جذاب میدونن ولی بعضیا میگن که ساخت و ساز غیر مجازه و به محیط زیست آسیب میرسونه و سبک معماریش متناسب با فرهنگ منطقه که سنتیه نیست.
اقامتگاه نزدیکه دریاست به خاطر همین واسه تفریح و آرامش جای باحالیه اما هنوز افتتاح نشده ولی میتونین برید اونجا کلی عکسای جذاب بگیرین تا شلوغ نشده. واسه رفتن به این اقامتگاه جذاب باید به قشم یا بندر عباس برید و بعدش با اتوبوسای دریایی به هرمز برید. از بندرگاه هرمز تا اقامتگاه ماجرا دو کیلومتر فاصله هست.

۲. اقامتگاه بومگردی آریز، روستای باقرآباد، شهر بافق، یزد

اقامتگاه آریز بافق یکی از متفاوت ترین اقامتگاه های ایرانه که شمارو مستقیم میبره به گذشته، ۳۵۰ سال پیش، یعنی دوره زندیه ساخته شده و بزرگ‌ترین اقامتگاه تاریخی ایران به حساب میاد. یک ساعت و نیم تا یزد فاصله داره، ۳۳ تا اتاق داره که ۳ تاش رو پشت بوم هست. اتاقا از یه نفره تا شش نفرست که اکثرا مثل قدیما کف خواب با تشک و پتو هستن و همگی سرویس بهداشتی و حموم عمومی دارن. شما میتونین حس و حال زندگی ساده و پر از آرامش رو تو قلعه تجربه کنین.

۳. هتل صخره‌ای لاله کندوان، روستای تاریخی کندوان، تبریز، آذربایجان شرقی

روستای کندوان که به روستای کله قندی معروفه یکی از عجیب ترین و شگفت انگیزترین روستاهای صخره‌ای در ایرانه که در اثر فعل و انفعالاته آتشفشانی کوه سهند ساخته شده. جالبه بدونید که تو ترکیه و آمریکا معماری صخره ای مثل کندوان هست ولی کسی اونجا زندگی نمیکنه ولی تو کندوان حدودا ۱۲۰ خانواده زندگی می کنن. این روستا، ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و ۶۲ کیلومتریه تبریزه.
باورتون میشه واحدهای هتل لاله جکوزی دارند و کلا از لحاظ امکانات خیلی کامله. آب لوله‌کشی این منطقه هم آب معدنی کندوانه که از بهترین آب‌های معدنیه. هتل ۵ ستاره کندوان تمامی امکانات رفاهی رو داره اما به خاطر نوع معماری این منطقه آسانسور نداره

۴. هتل ترنج کیش

خوب رسیدیم به مالدیو ایران... هتل ترنج کیش که یکی از هتل های لاکچری و گرون ایران به حساب میاد، اولین هتل دریایی ایرانه که نمونش رو میتونین تو جزایر مالدیو ببینید. چون وقتی از بالا بهش نگاه می کنین شبیه بته جقه هست اسمشو گذاشتن ترنج. بالکن‌های هتل ترنج کیش هم یکی از جذاب‌ترین بخشی هتله. سونا خشک و بخار، استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد داره که واسه مهمونا رایگانه. تو هتل ترنج سه نوع اتاق هست، رو به دریا، رو به غروب و رو به ترنج. این هتل ۲۰ دقیقه با مراکز تفریحی و تجاری کیش فاصله داره.

۵. اکو کمپ عشایری دورنا، مشگین شهر، اردبیل

اکو کمپ دورنا تو دامنه سبلان و مجاورت آبشار زیبای گورگور هست. با خودرو شخصی هم میتونید به این اقامتگاه متفاوت برید. اگه تو گرمای تابستون دنبال یه لوکیشن خنک میگردید اکو کمپ دورنا با استخر و آب درمانی و موسیقی زنده میتونه یه گزینه عالی باشه. تو فصلای سردم میتونید برید برف بازی کنید و تیوب سوار شید و لذت ببرید.
همچنین میتونین از محیط اطراف مثله جهنم دره سی مشگین شهرم دیدن کنین

حالا شما بهمون بگید جذاب ترین و خاص ترین اقامتگاهی که تا حالا رفتید کجا بوده؟

کد خبرنگار: ۲۷
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید