فلای تودی به عنوان ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما شناخته می‌شود. اگر قصد خرید ایرلاین یا کلاس پرواز خاصی را مد نظر دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است. پس از انتخاب مقصد، استانبول، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات خود را وارد کنید تا لیست پروازها برایتان نمایش داده شود.

پرواز دبی به استانبول را از کجا بخریم؟

سفر به استانبول مقصدی جذاب برای گردشگران به حساب می‌آید. در هرجای دنیا که هستید، برای مثال اگر به دنبال خرید بلیط دبی به استانبول هم باشید، می‌توانید خود را به این شهر دیدنی و تاریخی برسانید. سایت های زیادی برای خرید پرواز دبی به استانبول وجود دارند اما پیدا کردن بلیط ارزان و مطمئن، مهم ترین دغدغه مسافران محسوب می‌شود.

بلیط هواپیما دبی استانبول

فاصله هوایی دبی استانبول ۳۰۲۸ کیلومتر است که مدت زمان پرواز آن حدود ۴ ساعت و ۳۵ دقیقه طول خواهد کشید. برای خرید ارزان بلیط هواپیما دبی استانبول هم از طریق خرید بلیط لحظه آخری و هم چارتری می‌توانید اقدام کنید. نکته قابل توجه در خرید این بلیط‌ ها، غیر قابل استرداد بودن آنهاست.

در صورتی که قصد سفر در آینده دور به استانبول را دارید، خرید بلیط سیستمی دبی استانبول گزینه بهتری به حساب می‌آید. در این نوع بلیط‌ ها امکان استرداد با پرداخت جریمه وجود دارد. اگر همراه خود کودک زیر ۱۲ سال دارید، می‌توانید با خرید بلیط سیستمی نرخ کمتری نسبت به نرخ بلیط بزرگسال بپردازید.

پروازها از دبی به مقصد استانبول در یکی از فرودگاه های صبیحه گوکچن، فرودگاه بین المللی آتاتورک و یا فرودگاه استانبول انجام می‌شود. در پاییز و زمستان که هوای استانبول سردتر است، قیمت بلیط هواپیما کاهش محسوسی خواهد داشت.

رزرو هتل در استانبول

رزرو هتل در استانبول یکی از دغدغه های مهم مسافران و گردشگران به شمار می‌آید. با اقامت در هتل های نزدیک جاذبه های گردشگری استانبول علاوه بر دسترسی نزدیک، هزینه های سفرتان هم تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

پرواز دبی به استانبول را از کجا بخریم؟

برای اقامت در استانبول با گزینه های متنوعی از هتل های لوکس گرفته تا هاستل برای انتخاب وجود دارند. هتل پوینت استانبول(Point Hotel Taksim) یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس در نزدیکی میدان تکسیم محسوب می‌شود که امکانات کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

بهترین زمان سفر به استانبول

با توجه به موقعیت استانبول در کنار دریای مدیترانه، این شهر دارای بهارهایی متعدل و بارانی، تابستان هایی گرم و پاییز و زمستانی معتدل و سرد است. بهار و پاییز بهترین زمان سفر به استانبول محسوب می‌شود ولی پاییز و زمستان به دلیل کاهش دما و ورود گردشگران، نرخ بلیط ها و قیمت رزرو هتل های استانبول کاهش چشمگیری می‌یابند؛ که فرصت مناسبی برای سفر اقتصادی به استانبول به شمار می‌آید.

کارهایی که باید در استانبول انجام دهید

با سفر به استانبول کارهای زیادی از جمله بازدید از مکان های تاریخی استانبول گرفته تا گردش و خرید در مراکز خرید استانبول می‌توانید انجام دهید.

بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول

جاهای دیدنی در استانبول کم نسیتند؛ اما با داشتن یک راهنمای سفر می‌توانید از تمامی جاذبه های استانبول بازدید کنید. مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکانی آثار به جامانده از دوران عثمانی هستند که با تماشای آنها حیرت زده خواهید شد. از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول می‌توان به انبار باسیلیکا، برج گالاتا ، کلیسای چورا ، میدان هیپودروم و تنگه بسفر اشاره کرد.

پرواز دبی به استانبول را از کجا بخریم؟

خرید در استانبول با قیمت های باور نکردنی

با توجه به توسعه صنایع نساجی در استانبول در چند سال اخیر، پوشاک ترکیه پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل آنرا تبدیل به یک مقصدی محبوب برای عاشقان خرید کرده است. با توجه به نزدیکی به بلک فرایدی در استانبول فرصتی مناسبی برای خرید فراهم خواهد شد.

گراند بازار، بازار قدیمی استانبول، مرکز خرید جواهر، خیابان استقلال، مرکز خرید اولیویوم، اوت‌ لت ویاپورت، استانبول مال، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید کانیون، پالادیوم استانبول ، مرکز خرید فروم، مرکز خرید آکوا فلوریا، مرکز خرید کپسیتی از مهم ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌روند.

حمل و نقل عمومی در استانبول

برای گشت وگذار در شهر استانبول، وسایل حمل و نقل عمومی فراوانی وجود دارند که با شناخت آنها، به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید در سطح شهر تردد کنید. برای تاکسی گرفتن در استانبول می‌توانید از خدمات سرویس تاکسی اینترنتی فعال در استانبول نظیر Btaksi یا Uber استفاده کنید.

با دریافت استانبول کارت در فرودگاه یا ایستگاه های مترو و اتوبوس استانبول، به راحتی و هزینه خیلی کمتری می‌توانید با مترو، اتوبوس، کشتی و... سفر کنید.

بلیط دبی استانبول را از کجا بخریم؟

فلای تودی به عنوان ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما شناخته می‌شود. اگر قصد خرید ایرلاین یا کلاس پرواز خاصی را مد نظر دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است. پس از انتخاب مقصد، استانبول، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات خود را وارد کنید تا لیست پروازها برایتان نمایش داده شود.

سیستم فیلترینگ فلای تودی این امکان را برای مسافران بوجود آورده است تا توقف ‌ها، ایرلاین ‌ها، فرودگاه‌ ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را مشاهده و انتخاب کنند. با ثبت ایمیلتان در فلای تودی می‌توانید از تغییر نرخ پروازها باخبر شوید. یکی از مهم ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از فلای تودی امکان خرید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتری دبی استانبول است.

در فلای تودی امکان مقایسه قیمت ایرلاین های مختلف در بازه های تاریخی وجود دارد. برای خرید بلیط دبی استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و پس از وارد کردن تاریخ ورود و خروج و مشخص کردن تعداد نفرات خرید خود را نهایی کنید. با نصب اپلیکیشن فلای تودی و معرفی آن به دوستانتان می‌توانید امتیاز بگیرید و خرید خود را با تخفیف انجام دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید