محمد کشتی‌آرای رییس اسبق اتحادیه طلا، پیش بینی جدیدی از قیمت طلا و سکه ارائه داد.

سکه در مرز ۱۸ میلیون تومان قرار گرفت / می‌توان به ریزش قیمت سکه امیدوار بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، رییس اسبق اتحادیه طلا گفت: هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

محمد کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که در دوره‌ای قیمت سکه به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، اما پس از آن دوباره در برهه‌ای شاهد بودیم که قیمت سکه تا سطح ۱۰ میلیون تومان هم پایین آمد. با توجه به این‌که سکه هم‌اکنون در مرز ۱۸ میلیون تومان قرار گرفته، آیا می‌توان امیدوار بود که دوباره شاهد ریزش قیمت سکه همچون گذشته باشیم؟ گفت: آن زمان که این اتفاق افتاد، قیمت اونس جهانی طلا تا کانال ۲ هزار دلار رفته بود، اما پس از آن ۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد و به کانال یک هزار و ۶۰۰ دلار آمد.

وی افزود: در حال حاضر این شرایط قابل پیش‌بینی نیست. هم‌اکنون قیمت اونس چهانی در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار است و به نظر می‌رسد اونس طلا فعلا این کانال را حفظ کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این قیمت‌ها ثابت می‌ماند؟ گفت: هیچ‌وقت این قیمت‌ها ثابت نخواهد بود. این نوسانات جزئی از بازار است و این اتفاقات در مسایل اقتصادی وجود دارد و ممکن است هر کالای دیگری هم دچار این نوسانات شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید