۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
کد خبر: 55405379

ویلاهای موجود در شهرک خزرشهر در دسته ویلاهای لوکس با متراژ بالا هستند که با زیبایی همه‌ جانبه خود، دید هر بیننده‌ای را سِحر می‌کند. البته ساخت ویلاها در این منطقه نیز با توجه به سلیقه‌های مختلف به‌صورت سنتی و مدرن ساخته شده است.

شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر از دیر باز در از شهرک های ساحلی دریای شمال می باشد.

این شهرک بین سالهای ۱۳۴۰ تا ۱۳۴۲ همزمان با شروع به کار جاده هراز افتتاح شد. شهرک خزرشهر از قدیمی ترین شهرک های شمال می باشدکه دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد. که توسط پل هوایی هم وصل می شوند. بخش جنوبی نیز دارای دو بخش بافت قدیم و بافت جدید تقسیم می شود.

موضوع موردبحث مجموعه ویلا املاک در این مقاله، در خصوص شهرک خزرشهر مازندران است. این شهرک جزو سنتی‌ترین شهرک‌های مازندران است که تقسیم‌بندی آن به صورت خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی می‌باشد. طبیعت جذاب این شهر باعث شده است تا ویلاها و منازل زیادی در این شهرک، ساخته شده و مورد استفاده مسافران و شهروندان بومی قرار گیرد. علاوه بر زیبایی جذاب در این شهرک، می‌توان از آن به‌عنوان باارزش‌ترین و لوکس‌ترین مناطق مازندران نام برد. خرید زمین در شهرک خزرشهر یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد.

شهرک خزرشهر کجاست؟

شهرک خزرشهر یکی از معروف ترین شهرک های ساحلی شمال ایران است که در استان مازندران قرار دارد. این شهرک در مسیر بابلسر به فریدون کنار قرار گرفته است.

شهرک خزرشهر در حدود ۶ کیلومتری جاده بابلسر، فریدون‌کنار است. اگر از تهران خارج شوید تا رسیدن به این شهرک، ۲۸۰ کیلومتر فاصله خواهید داشت. از جاده‌های هراز و فیروزکوه امکان رسیدن به این شهرک وجود دارد و بابلسر نزدیکترین شهر به این شهرک است که مجاورت آن با خط ساحلی، جذابیت آن را بیشتر کرده است.

شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر و امکانات رفاهی شهرک

 شهرک خزرشهر امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی دارد که شاید بیشترین محبوبیت آن نیز به همین خاطر است. زمین‌های تخصصی برای انواع ورزش‌های محبوب، وجود سوپرمارکت‌های مجهز، خیابان‌های لوکس و جالب، امکانات تفریحی آبی مانند قایق‌سواری، جت اسکی و متور سواری در ساحل از امکانات برجسته و قابل مشاهده در شهرک خزر شهر است.

ساحل اختصاصی شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر دارای ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی است که با عنوان سی‌ساید شناخته می‌شود و در قسمت‌های دیگر، از نوار ساحلی مخصوصی استفاده شده است که سنگ‌ریزی شده و امکان رفتن به آن وجود ندارد. اکثر رستوران‌های شهرک در این بخش وجود دارند. در این قسمت از ساحل، افراد می‌توانند از امکاناتی چون قایق موتوری، گاری‌های جذاب و دوچرخه‌های خاص سه یا چهار نفره استفاده کنند.

نگهبانی و امنیت شهرک خزرشهر

 شهرک خزرشهر با توجه وسعت زیاد و دو بخشی بودن آن شمالی و جنوبی از کادر بزرگی از نگهبانان و حراست مجموعه خزرشهر بهر می برند این شهرک دارای دو درب ورودی در بخش شمالی و جنوبی  می باشد.

با وجود نگهبان‌های زیاد در این شهرک باعث شده است تا امنیت آن بالا رود و افرادی که در این شهرک ویلا دارند با استفاده از کارت‌های تردد، امکان ورود به این شهرک را پیدا می‌کنند. نگهبانان در شیفت‌های مختلفی از ۲۴ ساعت مشغول به نگهبانی هستند تا امنیت ساکنان را به‌ بهترین شکل ممکن حفظ کنند. میهمانان در صورتی که با مالکین هماهنگی داشته باشند، می‌توانند به شهرک خزرشهر وارد شوند. قسمت شمالی شهرک خزر شهر دارای ۲ درب اصلی است که برای کنترل و نظارت بر رفت و آمد فقط یکی از آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توضیحات در مورد ویلا های شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر زمین‌های بیشتر از ۱۰۰۰ متر باعث شده است تا افراد از هیاهوی شهرهای بزرگ با خانه‌های کوچک به آرامش این شهرک پناه ببرند. به همین علت مشتریان این شهرک، درصدد فراهم کردن زمین و یا ویلایی نسبت به بودجه خود در این منطقه هستند. اولین ویلا در سال ۱۳۴۹ در شهرک خزرشهر ساخته شد بعد از آن ۸ ویلای دیگر هم ساخته شد که بعضی از آنها را چوبی با چوب های فنلاندی ساختند که  ۹ ویلای اول به عنوان نمونه و بقیه برای فروش بود.کلیه خریداران آن از اعیان و اشراف و صاحب قدرت ومقام بودندکه می توانستند یک دستگاه را حدود ۱۲۰-۱۰۰هزار تومان بصورت نقد یا نقد و اقساط خریداری نمایند .

جذابیت طبیعت، آب‌وهوای پاک و دلپذیر، امکانات رفاهی و تفریحی مختلف، زمین‌های با متراژ بالا، بهترین گزینه‌هایی هستند که یک فرد می‌تواند آرزوی داشتن آن‌ها را در زندگی داشته باشد که خزر شهر مازندران، به بهترین شکل ممکن آن آرزوها را برآورده می‌کند. خرید ویلا در شهرک خزرشهر  همیشه ارزش افزوده خاص خود را دارد.

ویلاهای موجود در شهرک خزرشهر در دسته ویلاهای لوکس با متراژ بالا هستند که با زیبایی همه‌ جانبه خود، دید هر بیننده‌ای را سِحر می‌کند. البته ساخت ویلاها در این منطقه نیز با توجه به سلیقه‌های مختلف به‌صورت سنتی و مدرن ساخته شده است. بهتر است این نکته را نیز بدانید که ویلاهای قدیمی با متراژ بالا در این شهرک بسیار موردتوجه هستند. نما و نوع ساخت ویلاها بسیاز عالی و جالب است و هر یک در نوع ساخت خود بر دیگری برتری دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید