قیمت دلار توافقی امروز ۳۶ هزار ۶۰۲ هزار تومان قیمت خورده و تقریبا دو هزار و ۷۵۰ تومان با دلار بازار آزاد فاصله دارد.

نرخ دلار امروز باز هم افزایش یافت / دلار ۴۰ هزار تومانی در راه است؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، با وجود روند کاهشی دلار بازار آزاد در روز گذشته قیمت این اسکناس آمریکایی امروز تا حدودی افزایش پیدا کرده است.

کاهش دیروز دلار احتمالا به‌ دلیل انتظار برای سفر نمایندگان آژانس به ایران بوده که موجب امتناع حضور معامله‌گران در عرصه خرید و فروش شد.

در این میان، قیمت دلار توافقی امروز ۳۶ هزار ۶۰۲ هزار تومان قیمت خورده و تقریبا دو هزار و ۷۵۰ تومان با دلار بازار آزاد فاصله دارد. به‌نظر می‌آید این نرخ دلار مسیری هم‌جهت دلار بازار آزاد در پیش گرفته است.

قیمت دلار صرافی ملی نیز مدتی است مطابق با دلار توفقی اعلام می‌شود و بر همین اساس امروز ۳۶ هزار ۶۰۲ تومان قیمت خورده است. قیمت دلار نیمایی هم اندکی افزیش داشته است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

امروز دلار هرات تغییر نسبتا کمی را نسبت به دیروز تجربه کرده ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورده است.بر همین اساس دلار سلیمانیه نیز روند افزایشی کمی را پشت سر گذاشته و در لحظه تنظیم این گزارش ۳۹ هزار و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

سیگنال کاهشی برای بازار ارز

دیروز خبر سفر نمایندگان آژانس به ایران باعث کشیده شدن ترمز سرعت افزایش قیمت دلار در کشور شد، اما امروز با حضور دوباره معامه‌گران در بازار و افزایش میزان خرید و فروش قیمت این اسکناس آمریکایی هم افزایشی نسبی پیدا کرده است.

قیمت درهم بر دلار

در چند سال گذشته درهم امارات جایگزینی برای دلار هرات و سلیمانیه از جهت تاثیرگذاری بر قیمت دلار داخلی بوده است. در حال حاضر نرخ درهم امارات ۱۰ هزار ۸۰۰ تومان است و قاعده‌ای برای آن وجود دارد که با ضرب این عدد در ۳.۶۷ عدد واقعی دلار به دست می‌آید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید