۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 55407599

رامسر یکی از زیباترین سواحل غرب استان مازندران را در خود جای داده است که بستری بسیار مناسب برای انواع ورزش‌های آبی است. در این مطلب به معرفی تفریحات آبی رامسر می‌پردازیم.

تفریحات آبی رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: تفریحات رامسر را می‌توان به تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی تقسیم کرد. در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواع تفریحات آبی رامسر آشنا کنیم. البته به یاد داشته باشید که برای انجام این تفریحات، باید به پلاژهای ساحلی مختلف در رامسر مراجعه کنید. یافتن این پلاژها اصلا کار دشواری نیست و از زمانی که بلوار ساحلی شرقی غربی رامسر آغاز می‌شود، ۱۰ ها بنر مختلف مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده محل ورودی پلاژهای خصوصی هستند.

پاراسل رامسر

یکی از تفریحات آبی در ساحل زیبای رامسر، پاراسل سواری است. در این ورزش شما احساس ترس و هیجان و آرامش را در کنار هم تجربه خواهید کرد. تماشای غروب آفتاب بر فراز دریای کاسپین در شهر زیبای رامسر، تجربه‌ای وصف ناپذیر و شیرین است. بسته به میزان ارتفاعی که می‌خواهید داشته باشید، قیمت بلیط شما متفاوت خواهد بود.

تفریحات آبی رامسر

شما پس از مشخص کردن ارتفاعی که می‌خواهید بالا بروید، به قسمت مشخصی برای پوشیدن تجهیزات هدایت خواهید شد. ابتدا جلیقه نجات خود را می‌پوشید و پس از آن چتر بزرگی به وسیله طناب‌ها و قلاب‌های محکمی به شما وصل می‌شود. چتر شما به یک قایق تندرو متصل می‌شود و بعد از حرکت قایق و سرعت گرفتن، طنابتان به آرامی شل می‌شود و شما بیش‌تر اوج می‌گیرید.لحظه‌ای که پاراسل بالا می‌رود شاید ترسناک باشد ولی منظره‌ای که از فراز دریای زیبا در مقابلتان نقش می‌بندد، بسیار دیدنی و آرامش بخش است. در ضمن ناخدایی که طناب پاراسل را شل می‌کند فردی با تجربه است و لازم نیست نگران اوضاع باشید.

قایق موزی یا بنانا

بنانا یکی دیگر از تفریحات آبی رامسر به حساب می‌آید که هیجان بسیار زیادی دارد و همانند پاراسل ترسناک نیست. در این تفریح، یک قایق بادی به شکل موز با ظرفیت بین ۴ تا ۵ نفر به یک قایق موتوری پر سرعت متصل می‌شود. همه شرکت کنندگان بر روی این قایق بادی به شکلی که بر روی اسب سوار می‌شوند، می‌نشینند و خودشان را محکم نگه می‌دارند. بنانا سواری نیز یکی از جذاب‌ترین تفریحات رامسر خواهد بود. در ضمن برای ۱۵ دقیقه سواری، باید حدود ۴۰ هزار تومان پرداخت کنید.

تفریحات آبی اختصاصی در پلاژهای رامسر

پلاژهای رامسر یکی دیگر از مراکز تفریحات آبی رامسر است. در ورودی پلاژها معمولا مبلغی را به عنوان هزینه حفظ پاکیزگی و نگه داری از ساحل از شما می‌گیرند. برخی از این پلاژها برای اقامت مسافران آماده شده و در آن فضاهایی مخصوص برای چادر زدن و اتاقک‌ها و آلاچیق‌هایی نیز برای راحتی حال شما تهیه شده است. همچنین گاهی امکاناتی نظیر پاراسل و جت اسکی و ورزش‌های آبی نیز به صورت گسترده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تفریحات آبی رامسر

یکی از این پلاژها پلاژ شهرداری است. این پلاژ بهترین گزینه برای قدم زدن در کنار دریا و نوشیدن یک چای یا قهوه گرم در کافی‌شاپ یا خوردن یک غذای خوب در رستوران مشرف به دریاست. بوفه‌های خوراکی فروشی، سفره ‌خانه‌های سنتی و چای‌ خانه‌های محبوب آن، به جذابیت‌های این پلاژ افزوده است. قدم زدن در ساحل سنگی و خرید کردن از بازارچه صنایع دستی و سوغاتی نیز به محبوبیت این پلاژ افزوده است.

قایق سواری

اگر با راندن وسایل نقلیه مشکل دارید و ترجیح می‌دهید که فرد دیگری فرمان را به دست بگیرد، می‌توانید به تنهایی یا همراه عزیزان خود سوار قایق‌های موتوری مختلفی شوید که با سرعت زیاد بر روی امواج حرکت می‌کنند و به شما سواری می‌دهند. برخی از سایت‌های قایق موتوری همانند مجتمع تله کابین بام سبز رامسر، در یک خلیج محدود انجام می‌شوند. اما برخی دیگر شما را به دل دریا می‌برند، جایی که دیگر چشمتان ساحل را نخواهد دید! در ضمن به یاد داشته باشید که برای یک دور سواری، حدود 40 هزار تومان به ازای هر نفر باید پرداخت کنید.

پارک آبی رامسر

تفریحات آبی رامسر

پارک آبی رامسر یکی از مقاصد هیجان انگیز رامسر به حساب می آید. این پارک بسیار جالب دارای وسایل تفریحی متنوعی است که می تواند کل روز شما را پر کند و یک خاطره خوب را برایتان رقم بزند. با هتل سازی دریا همراه باشید تا بدانید در پارک آبی رامسر چه خبر است؟
شهرهای شمالی ایران جزو محبوب ترین مقاصد سفر محسوب می شوند. طبیعت سرسبز و آب و هوای دل انگیز این شهرها همگی عواملی هستند که گردشگران را به سمت خود جذب می کنند. به جز این تفریحات آبی در شمال از دیگر عوامل جذب گردشگر به حساب می آیند. این تفریحات شامل طبیعت گردی و قدم زدن در جنگل و ساحل می شود. این تفریحات به همین قدم زدن ها و طبیعت گردی ها ختم نمی شود. تفریحات آبی یکی از تفریحات رایج و محبوب در این شهرها می باشند. یکی از شهرهای بسیار زیبای شمال کشور رامسر می باشد. این شهر مقصدی است که هیچ گردشگری از سفر به آن پشیمان نمی شود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید