میراث رنگارنگ و چند قومیتی شهرنیز مارسی را به مکانی جذاب برای بازدید تبدیل کرده است. مارسی که پل بین اروپا و شمال آفریقا در نظر گرفته می­شود، محل زندگی جمعیت قابل توجهی مهاجر از الجزایر است.

خیابان­ های رنگارنگ لو پانیر (مارسی)

سلام نو-سرویس گردشگری: مارسی با بندر شلوغ و شهری پر جنب و جوش، برای بازدیدکنندگانی که بهدنبال یک تجربه گردشگری عالی هستند، جذابیت دارد. این شهر جهانی پر جنب و جوش قدیمیترین و دومین شهر بزرگ فرانسه پس از پاریس است.

این شهر فضای مدیترانه ای مشخصی دارد، از خانه های سرپوشیده با کاشی قرمز تا قایقهای ماهیگیری در بندرش. در همه جای مارسی بازدیدکنندگان به آب‌های آبی آرام نزدیک هستند، چه در امتداد یک خیابان جذاب قدیمی با منظره قدم بزنند یا نسیم طراوت‌بخش دریا را احساس کنند.

میراث رنگارنگ و چند قومیتی شهر نیز مارسی را به مکانی جذاب برای بازدید تبدیل کرده است. مارسی که پل بین اروپا و شمال آفریقا در نظر گرفته میشود، محل زندگی جمعیت قابل توجهی مهاجر از الجزایر است.

در ادامه با لیست ما در مورد جاذبههای برتر و نحوه گذراندن وقت خود در این شهر بیشتر بیاموزید.

  1. خیابانهای رنگارنگ لو پانیر

۴ جاذبه گردشگری برتر در مارسی + عکس

این محله رنگارنگ که در دامنه تپهای بر فراز بندر ویو واقع شده است، مرکز تاریخی و قلب فرهنگی مارسی است. لو پانیر قدیمی‌ترین محله مارسی است که از دوران باستان و زمانی که یونانیان باستان در سال ۶۰۰ قبل از میلاد در اینجا بودند، در آن ساکن شده‌اند.

این محله با خیابان‌های پر شیب و پرپیچ‌وخم باریک و ساختمان‌های زیبای پاستلی، نگاهی اجمالی به شخصیت جذاب مارسی دارد. لو پانیر که زمانی محله طبقه کارگر بود، اکنون به یک محله مسکونی اصیل تبدیل شده است، اما خانه‌های معمولی با پنجره‌های کرکره‌ای و ردیف‌های لباس‌های شستهشده نمایی از شخصیت قدیمی آن را حفظ میکند.

گشت و گذار در این محله به کشف بوتیک‌های صنعت‌گران محلی، فروشگاه‌های مواد غذایی لذیذ و گالری‌های هنری منجر می‌شود. رستوران هایی نیز وجود دارد که غذاهای اصیل الجزایری سرو میکنند.

  1. موزه تاریخ مارسی

۴ جاذبه گردشگری برتر در مارسی + عکس

موزه تاریخ مارسی داستان مارسی را از ریشه‌های یونانی-گالو آن از قرون وسطی تا به امروز روایت می‌کند. این موزه مجموعهای چشمگیر از آثار تاریخی را ارائه میدهد که ۲۶۰۰ سال تاریخ را پوشش میدهد.

مجموعه‌های باستان‌شناسی و تاریخ در اتاق‌های بزرگ و روشن این موزه مدرن جان می‌گیرند. این موزه همچنین دارای باغی است که در واقع محل حفاری بندر ماسالیا متعلق به قرن سوم قبل از میلاد است.

  1. موزه کانتینی

۴ جاذبه گردشگری برتر در مارسی + عکس

دوستداران هنر از مجموعه فوقالعاده هنر مدرن و معاصر موجود در موزه کانتینی که در یک عمارت قرن هفدهمی به نمایش گذاشته شده است، لذت خواهند برد. ژول کانتینی، کلکسیونر هنری محلی، این خانه زیبا را در سال ۱۸۸۸ خریداری کرد و در سال ۱۹۱۶ آن را به شهر مارسی وقف کرد.

موزه کانتینی دارای یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌های هنر مدرن کشور است که بین سال‌های ۱۹۰۰ و ۱۹۶۰ ایجاد شده است. از نکات برجسته این مجموعه می‌توان به آثاری از رائول دوفی، واسیلی کاندینسکی، ماکس ارنست، خوان میرو و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

  1. موزه تمدنهای اروپایی و مدیترانهای

۴ جاذبه گردشگری برتر در مارسی + عکس

موزه تمدنهای اروپایی و مدیترانهای یک ساختمان مکعبیشکل، سبکی فوق مدرن را به نمایش میگذارد و مجموعهای از نمایشگاههای اختصاص داده شده به فرهنگ مدیترانه را در خود جای داده است. شما میتوانید به تور دیدنی مارسی ملحق شوید و از این شهر دیدن کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید