مثل قسمت قبل با هم می ریم به جاهایی که اگه با بچه ها بریم هم به اونا خوش می گذره هم به بزرگترا. پس تا آخر این ویدیو رو ببینید.

با بچه‌هامون تهران کجا بریم خوش بگذره؟ + ویدیو (قسمت دوم)

سلام نو-سرویس گردشگری:

۱. باغ کتاب


پاتو که بزاری باغ کتاب، دیگه برگشتنت با خداست. باغ کتاب جاییه که هم بزرگترا عاشقش می شن و هم بچه ها. علاوه بر خرید کتاب و لوازم تحریر، سرگرمی های مختلفی داره مثله سرزمین فکر بازی و ربوکیدز که واسه بچه ها کلی جذابه


۲.موزه عروسک‌های ملل، دروازه دولت، اول سعدی شمالی، کوچه فیات، پلاک ۲


اگه می خوای برید تو سرزمین عروسکا، موزه عروسک ملل رو از دست ندید. تو طبقه اول این موزه با عروسک ملل مختلف مثل چینی، عربی و غیره آشنا می شید. و طبقه دوم هم انواع عروسک قوم های مختلف ایرانی قرار داره و کلا ۵۴۰ تا عروسک از ۵۳ تا کشور مختلف رو تو این موزه می تونید ببینید.


۳.رویا پارک، میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه


اگه می خوای عکسای باحال با بچه ها بگیری و کلی خوش بگذرونید یه سر به رویا پارک بزنید. رویا پارک دکورای باحالی داره که بیشتر از خطای دید استفاده می کنه.


۴. باغ وحش پارک ارم ، انتهای اتوبان شهید باکری، کیلومتر چهار اتوبان تهران -کرج


کمتر کسی پیدا میشه که پارک ارم رو نشناسه، پارک ارم یکی از خفن ترین پارکای تهرانه که هم شهر بازی داره، هم دریاچه و از همه مهم تر بزرگترین باغ وحش تهران هم توی این پارکه.


۵.شهربازی بیلینو ، پونک، پارک نهج البلاغه


اگه از بچت پرسیدی می خوای چی کاره بشی و گفت مهندس عمران سریع دستشو بگیر و ببرش شهربازی بیلینو و مطمئن باش که عاشقش می‌شه. این شهربازی اولین پارک عمرانی واسه بچه هاست که می تونن از بیل مکانیکی، جرثقیل کوچک و ایمن استفاده کنند و رویاهاشونو به واقعیت تبدیل کنن.

بهتون پیشنهاد می‌کنیم قسمت اوله  با بچه‌هامون تهران کجا بریم خوش بگذره؟  رو  از دست ندید.

کد خبرنگار: ۲۷
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید