بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی با حضور گسترده مردم دیروز جمعه ۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه ها افتتاح شد.

لوستر های ایرانی زیر یک سقف روشن شدند / اروپا مشتری لوسترهای ایرانی است + اخبار نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی با حضور نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت ، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران و هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

گفتنی است که اجرای این دوره از نمایشگاه لوستر را شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ا بر عهده دارد .

در همین راستا حامد بی آزار معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ا بیان کرد: این شرکت به خوبی توانسته ذینفعان نمایشگاه را گردهم آورد. موضوعات مورد نیاز اعضای صنعت لوستر هم در قالب کارگاه ها آموزش داده می شود. بعد از پایان نمایشگاه نیز کارگاه هایی به منظور آشنایی با بازارهای صادراتی برگزار خواهد شد. این کارگاه ها کمک می کند تا پله های افزایش سرانه صادرات این صنعت با سرعت بیشتری طی شود.

لوستر های ایرانی زیر یک سقف روشن شدند / اروپا مشتری لوسترهای ایرانی است + اخبار نمایشگاه

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران هم ضمن بازدید از غرفه ها و صحبت با غرفه داران در جمع خبرنگاران گفت: چند سال قبل بیشتر شرکت کنندگان نمایشگاه لوستر از کشورهای خارجی بودند اما امسال کالاهایی می بینیم که به دست توانمند مهندسان ایرانی تولید شده اند و این نعمتی برای ماست که دیگر متکی به محصولات خارجی نیستیم و مهندسان ما کالاهایی تولید می کنند که در صادرات حرفی برای گفتن دارند.

وی صنعت لوستر را یکی از صنایع ارز آور برای کشور برشمرد و افزود: این حوزه کارآفرین و اشتغال زاست؛ هر کدام از این تولید کنندگان تعداد قابل توجهی کارمند دارند و مصرف کنندگان داخل کشور هم از کیفیت راضی هستند و در وهله سوم هدف تولیدکنندگان این است که فعالیت بیشتری درصادرات داشته باشند.

لوستر های ایرانی زیر یک سقف روشن شدند / اروپا مشتری لوسترهای ایرانی است + اخبار نمایشگاه

منافی رئیس اتحادیه تولید و توزیع کنندگان لوستر شهرستان تهران هم گفت: سالانه بیش از ده میلیون دلار به صورت رسمی از صادرات لوستر ارز وارد کشور می شود. البته بخش عمده ای هم به صورت غیررسمی و از طریق خرید مسافران خارجی صادر می شود. حائز اهمیت است که اروپای شرقی و غربی مشتری لوستر ایران هستند.

در این نمایشگاه ۸۰ شرکت تولید و توزیع کننده لوستر در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع حضور دارند. از نکات قابل توجه روز افتتاحیه حضور گسترده مردم در نمایشگاه بود. بازدیدکنندگانی که در هوای سرد زمستان همراه با خانواده های خود برای تماشای دستاوردهای صنعت لوستر به محل دائمی نمایشگاه آمدند.

لوستر های ایرانی زیر یک سقف روشن شدند / اروپا مشتری لوسترهای ایرانی است + اخبار نمایشگاه

شایان ذکر است که نمایشگاه لوستر تا ۱۲ دی ماه برقرار و بازدید برای عموم آزاد است و شما می توانید اخبار نمایشگاه را از طریق خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) دنبال کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید