فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز گفت: در این ارتباط ۷۶ نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.

 دستگیری ۷۵ نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز در خوزستان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان هفتکل با رصد اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات منسجم و مشترک سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات را با یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی ۹ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب کشف شد.

وی در ادامه به اجرای طرح ۴ روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۷۵ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۸۹ اسلحه جنگی و شکاری غیر مجازبا ۵۷۲ عدد فشنگ است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید