۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 55421206

برج میلاد دارای فضاهای تفریحی و گردشگری متنوعی است، با ما همراه باشید و درباره چند رستوران جالب در برج میلاد بیشتر بدانید.

چند رستوران جالب در برج میلاد

سلام نو _ سرویس گردشگری: زمانی که به بخش‌های مختلف مجموعه سرک می‌کشید دیر یا زود گرسنگی به سراغ شما می‌آید. خبر خوش اینکه علاوه بر فودکورت واقع در طبقه چهارم، کافه‌های متعدد و انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی در برج میلاد وجود دارند. در این قسمت‌ها امکان نوش‌کردن طیف وسیعی از نوشیدنی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی فراهم است. در ادامه به معرفی هر یک از کافه‌ها، رستوران‌ها خواهیم پرداخت.

کلیاتی از رستوران‌های برج میلاد

در ساختمان اصلی برج میلاد و همین طور فضای اطراف محوطه برج میلاد رستوران‌های متعددی وجود دارند؛ اما معروف‌ترین رستوران در مجموعه برج میلاد، در طبقه ششم ساخنمان رأس برج میلاد قرار داد و آن را با نام «رستوران گردان برج میلاد» می‌شناسند. این رستوران بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است و با ظرفیت ۴۰۰ نفر، هر یک ساعت، یک دور کامل می‌چرخد.

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری، چشم‌انداز کاملی از شهر تهران به مشتریان نشان می‌دهد. تابلوی زیبای شاهنامه فردوسی اثر استاد گرمچی بر زیبایی‌های این رستوران می‌افزاید. رستوران گردان برج میلاد سالن دیگری نیز دارد که ثابت است.

چند رستوران جالب در برج میلاد

سرو غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس است و تنوع غذا در همه وعده‌های غذایی بالا و شامل غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی و بشقاب مخصوص پرندگان است.

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس برج میلاد در طبقه دهم ساختمان بالای برج قرار دارد. این رستوران خاص را با امکانات ویژه طراحی کرده‌اند که تنها گنجایش ۱۰۰ نفر را دارد. «رستوران ویژه برج میلاد» با معماری بسیار زیبا از جنس چوب، برای برگزاری مراسم رسمی و مهمانان ویژه است. در گرداگرد رستوران ویژه برج میلاد فضای دید باز مخصوص مهمانان این رستوران تعبیه کرده‌اند.

در طبقه چهارم ساختمان رأس برج، «کافه تریای ویونا» قرار گرفته است که می‌توان آن را بلندترین کافه تریای جهان نامید. این کافه در فضایی به وسعت ۶۸۰ متر مربع در ارتفاع ۲۶۶ متری قرار دارد. اگر بلیط بسته کامل بازدید از برج میلاد را تهیه کرده‌اید، ورود به کافه برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت. در غیر این صورت باید هزینه ورودیه بپردازید. به خاطر داشته باشید هزینه صرف نوشیدنی و قهوه در کافه ویونا به‌صورت جدا محاسبه می‌شود.

چند رستوران جالب در برج میلاد

رستوران دیگر مجموعه برج میلاد «رستوران سنتی ایوان» است که در قسمت غربی مجموعه و روی تپه‌های نصر قرار دارد. غذاهای سنتی این رستوران کیفیت بالایی دارند و چشم‌انداز رستوران ایوان از شهر تهران نیز بسیار زیبا است.

رستوران «خوراکده» در طبقه چهارم ساختمان پایین برج میلاد قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند آبگوشت و خورشت قرمه سبزی تا غذاهای بین المللی مانند غذاهای ایتالیایی و مکزیکی ارائه می‌شوند. رستوران خوراکده اتاق بازی مخصوص کودکان نیز دارد و برای رفتن به این رستوران نیازی به تهیه بلیط ندارید. فست فود «فرش وی» نیز در ضلع غربی ورودی برج میلاد قرار گرفته است و انواع پیتزا و سوخاری‌ها را سرو می‌کند.

کافه و رستوران‌های درخورتوجه برج میلاد

فودکورت برج میلاد

بخش خوشمزه برج میلاد، فودکورت خوراکده است که در طبقه چهارم تجاری برج قرار دارد و غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. سکوی دید بسته و موزه شهرداری: سکوی دید بسته نیز در طبقه چهارم برج قرار دارد و فضایی کاملا سرپوشیده است. در این طبقه نمایی جذاب از شهر تهران را از ارتفاع ۲۶۱ متری برج می بینید.

چند رستوران جالب در برج میلاد

امکانات برج میلاد عبارتند از: پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰۰۰ خوردو، دو پارکینگ مسطح در فضای باز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، راهنما، کارواش، آسانسورها و رمپ‌های مخصوص معلولان، تاکسی سرویس، عکاسی از بازدیدکنندگان، مهمانسرا جهت اسکان مهمانان شهرداری تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی.

رستوران‌گردان برج میلاد

احتمالاً نام رستوران‌گردان بیش از سایر رستوران‌های برج میلاد به گوش‌تان خورده است. خوردن غذا در این رستوران، تجربه متفاوتی به شمار می‌رود چراکه می‌توانید در ارتفاع ۲۷۶ متری برج در کنار لذت تماشای تهران غذای‌تان را میل کنید. این رستوران درحال گردش این امکان را به شما می‌دهد تا بدون اینکه از روی صندلی‌تان جابجا شوید تمام نمای تهران را مشاهده کنید. محیط شیک و تنوع غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود دلیل خوبی برای برگزاری جلسات کاری و جشن‌های خودمانی است.

رستوران سنتی ایوان میلاد

در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی به‌صورت روزپخت و تازه سرو می‌شود. این رستوران دید ۳۶۰ درجه، موسیقی زنده و گنجایش ۳۵۰ نفری دارد؛ بنابراین می‌تواند برای برگزاری دورهمی‌های شما مکان مناسبی باشد.

رستوران فرش‌وی برج میلاد

این رستوران یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای فرش‌وی بوده که در آن انواع پیتزا، سوخاری، برگر، ساندویچ به شما ارائه می‌شود.

چند رستوران جالب در برج میلاد

رستوران ویژه برج میلاد

سه طبقه بالاتر از رستوران گردان، رستوران ویژه برج میلاد واقع شده که طراحی شیک و منحصربه‌فردی دارد. این رستوران در ارتفاع ۲۹۲ متری قرار گرفته و برای برگزاری مهمانی‌ها و جلسات کاری مکان مناسبی به نظر می‌رسد.

کافه‌رستوران آبشار

کافه رستوران آبشار هم در یکی از بخش‌های مرتفع برج واقع شده و در آن علاوه بر انواع نوشیدنی‌ها، پیتزا، برگر، سوپ سرو می‌شود.

کافه ن برج میلاد

این کافه هم از دیگر مکان‌هایی است که می‌توانید در کنار هم‌نشین خود، یک نوشیدنی گرم یا سرد همراه با یک برش کیک نوش جان کنید.

کافه ویونا

کافه ویونا نامی آشنا برای کافه‌گردان است و از شعب کافه‌های زنجیره‌ای ویونا شمار می‌رود. تفاوت این کافه با دیگر شعب ویونا در این است که به شما امکان می‌دهد در ارتفاعی به بلندای ۲۶۶ متر در فضایی دنج به تماشای تهران بنشینید و قرارهای دوستانه و عاشقانه خود را در این مکان برگزار کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید