از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟ پاسخ به این سوال ارتباط مهمی به انتخاب مسیر توسط شما، خواهد داشت.

از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟

سلام نو-سرویس گردشگری: آیا می‌دانید از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟ از جمله مسیرهای پر تردد از کرمان به شهرهای دیگر، می‌توان از مسیر کرمان به مشهد یاد کرد. مشهد از جمله شهرهای مذهبی می‌باشد که سالانه با خیل عظیم گردشگران مواجه است. یکی از راه‌های دسترسی به این شهر، استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند: اتوبوس است. اتوبوس‌ها از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند که علاوه بر راحتی و آرامش، ایمنی و قیمت مناسبی را برای مسافران در بر دارند. به این سبب بسیاری از گردشگران و توریست‌ها این وسیله‌ی نقلیه را برای سفر به مشهد انتخاب می‌نمایند. همچنین بسیاری از تورهای گردشگری و مسافرتی نیز با استفاده از این وسایل نقلیه به شهر مشهد سفر می‌کنند.

نکته قابل توجه برای سفر به مشهد از کرمان، فاصله این شهرها با یکدیگر است. یکی از المان‌های بسیار مهم برای برخورداری از یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی، استفاده از یک برنامه ریزی اصولی است. اغلب افرادی که خالق سفرها و تورهای گردشگری ایده‌آل و باورنکردنی هستند، از برنامه‌های دقیق برای سفر استفاده می‌کنند. برای استفاده از یک برنامه ریزی دقیق، توجه به زمان حرکت، مدت زمان سپری شده برای رسیدن به مقصد و ... ضروری است.

از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است و چه مسیری را باید انتخاب کرد؟

برای پاسخ به سوال: از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟ باید به مسیر جاده‌ای این دو شهر توجه نمود. به طور کلی برای رسیدن به مشهد از سمت کرمان، دو مسیر جاده‌ای وجود دارد. اتوبوس‌ها با انتخاب بهترین مسیر، سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند. این دو مسیر عبارتند از:

مسیر ۱: این مسیر با در بر داشتن مسافتی برابر با ۹۰۸ کیلومتر از جمله مسیرهای کوتاه برای رسیدن به مشهد، شناخته شده است. بسیاری از وسایل نقلیه عمومی این مسیر را برای رسیدن به مقصد، انتخاب می‌کنند. در صورتی که در این مسیر با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، پس از ۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه به مقصد می‌رسید. این زمان کوتاه‌ترین زمان برای مسیر جاده‌ای دسترسی به مشهد، به شمار می‌رود.

مسیر ۲: برای سفر از کرمان تا مشهد با اتوبوس شاهد یک مسیر دیگر نیز خواهیم بود. این مسیر با در بر داشتن مسافتی برابر با ۱۰۶۸ کیلومتر، مسیر طولانی برای رسیدن به مقصد، شناخته شده است. اغلب در موارد خاص، مانند: بازدید از شهرهای مختلف، ترافیک و شلوغی مسیر ۱ و ... از این مسیر استفاده می‌شود. با انتخاب این مسیر پس از گذشت تقریبا ۱۲ ساعت، به مقصد می‌رسید.

سفر با اتوبوس به مشهد

سفر با اتوبوس به مشهد

شهرهای موجود در مسیرهای مختلف:

در کنار پاسخ به سوال: از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟! می‌توان به شهرهای موجود در مسیر نیز اشاره کرد. همانطور که ذکر کردیم، برای رسیدن به مقصد، شاهد دو مسیر جاده‌ای ایده‌آل خواهیم بود. هر کدام از این مسیرها، از شهرها و روستاهای مختلفی عبور کرده و به منزل مقصود می‌رسند. بازدید از این شهرها و روستاها بسی شگفت انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود. تا جایی که بسیاری از تورهای گردشگری در برنامه‌ی خود، بازدید از برخی شهرها و روستاها را نیز قرار داده‌اند. از جمله شهرها و روستاهایی که در مسیر ۱ از آنها عبور می‌کنید، عبارتند از:

  • چترود
  • راور
  • دیگ رستم
  • دیهوک
  • فردوس
  • بجستان
  • فیض آباد
  • تربت حیدری
  • ملک آباد

و بسیاری از موارد دیگر. هر کدام از این شهرها و روستاهایی که در فاصله‌ی کرمان تا مشهد با اتوبوس واقع شده‌اند، از جاهای گردشگری زیادی برخوردارند. بنابراین بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. در کنار این مسیر می‌توان به مسیر ۲ نیز اشاره نمود. در مسیر ۲ شاهد طولانی‌تر شدن مسیر و همچنین افزایش شهرها و روستاهای مختلف نیز خواهیم بود. از جمله این شهرها و روستاهای دیدنی و جذاب، عبارتند از:

  • بیرجند
  • خوسف
  • آرین شهر
  • قائن
  • گناباد
  • فیض آباد
  • تربت حیدریه و ...

جاهای دیدنی در مسیر گردشگری

جاهای دیدنی در مسیر گردشگری

جاهای گردشگری در فاصله کرمان تا مشهد با اتوبوس:

علاوه بر پاسخ به سوال: از کرمان تا مشهد با اتوبوس چند ساعت راه است؟ می‌توان به جاهای گردشگری در این مسیر نیز اشاره نمود. با بازدید از جاهای گردشگری در این مسیر، شاهد افزایش زمان رسیدن به مقصد نیز خواهیم بود. بنابراین در صورتی که طرفدار بازدید از جاهای دیدنی در مسیر کرمان به مشهد هستید، بهتر است در برنامه ریزی خود حتما به آن اشاره کنید. در این مسیرها می‌توان شاهد بسیاری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و غیره باشید که هر کدام از آنها در شهرهای مختلفی واقع شده‌اند.

همانطور که می‌دانید یکی از شهرهای تاریخی، استان کرمان است که دربردارنده بسیاری از جاذبه‌های منحصر به فرد نیز می‌باشد. همچنین با گذر از کنار بسیاری از شهرها و روستاهای مختلف (مانند: بیرجند و غیره) می‌توانید شاهد طبیعت‌های خارق العاده و بی نظیر باشید. بسیاری از روستاهای موجود در این مسیر از چشمه‌ها، رودخانه‌ها و طبیعت‌های بکر و خارق العاده‌ای برخوردار هستند که توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب می‌نمایند. بنابراین با یک برنامه ریزی دقیق و کسب اطلاعات هوشمندانه از مشاوره‌های تخصصی، می‌توانید سفری باورنکردنی و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید. برای این منظور فقط کافیست یک نگاه کوتاه به نقشه بیاندازید. در این صورت به راحتی و با آگاهی کامل، می‌توانید شاهد این مکان‌های بکر و دیدنی باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید