معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌ کل میراث‌فرهنگی استان یزد از تکمیل و بهره‌برداری ۶۰ طرح گردشگری در این استان توسط بخش خصوصی با حجم سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریال خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۹۰۰۰ میلیاردی بخش خصوصی در گردشگری یزد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، «محمد میرشمسی» ضمن اعلام این خبر در روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه، تصریح کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری یک سال گذشته در استان، در قالب هتل، اقامتگاه بوم گردی، سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، پارک طبیعت‌گردی و هتل بوتیک بوده که در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد و یزد تکمیل و آماده‌ شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری، ۴۷۴ اتاق و ۵۵۴ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده‌ شده و ۵۴۴ نفر در سطح استان به‌ صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث یزد، میرشمسی با اشاره به این که استان یزد با داشتن ظرفیت‌ها، جاذبه و پتانسیل‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تنوع جغرافیایی فرصتی مناسب برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارد، افزود: حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از اولویت‌های مهم استان است چرا که توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری مرهون سرمایه‌گذاری است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید