تصویر ساعت رولکس ۸۰۰ میلون تومانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی صدم سوژه رسانه‌ها شده است.

ساعت رولکس ۸۰۰ میلیون تومانی یحیی گل محمدی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در این مطلب می خواهیم تصاویری از ساعت یحیی گل‌ محمدی مربی پرسپولیس را برای شما قرار دهیم که سوژه کاربران فضای مجازی شد. این ساعت چیزی حدود ۸۰۰میلیون قیمت دارد.

یحیی گل محمدی متولد ۲۸ اسفند ۱۳۴۸ در اردبیل، مربی است.یحیی گل محمدی فارغ التحصیل فوق دیپلم دانشسرای تربیت معلم در قم می باشد، از معملی به سطح اول فوتبال ایران رسید و حالا بازنشسته شده و کار مربیگری می کند.یحیی گل محمدیدر روستای مرزی میناباد شهرستان نمین استاد اردبیل بدنیا آمد، سپس به قم رفت و در دانشسرای این شهر فوق دیپلم گرفت و معلم رشته هنر و زبان شد. یحیی گل محمدی مدتی کوتاهی در سال ۱۳۶۷ به تبریز بازگشت و در تیم تراکتورسازی تبریز در حدود ۵ دیدار بازی کرد، سپس به قم بازگشت و در کنار تدریس در تیم هلال احمر به بازی فوتبال خود ادامه داد.

 یحیی گل‌محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ساعت رولکس ۸۰۰ میلیونی در دربی حاضر شد.

پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل موفق شد استقلال را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد تا با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان، به صدرجدول برسد.

در این بازی یحیی گل‌محمدی یحی از بهترین ارنج‌های خود را در چند سال اخیر انجام داد و تعویض طلایی او موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

 یحیی گل‌محمدی

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید