سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار در خیابان سهروردی خبر داد و گفت: نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.

انفجار دستگاه دیگ بخار اتوشویی در خیابان سهروردی تهران + تصاویر
به گزارش سلام نو؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار در خیابان سهروردی خبر داد و گفت: نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۲ عصر امروز وقوع یک انفجار در مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۴ دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ در محل حادثه مشاهده شد، در یک باب مغازه خشکشویی و اتوشویی به وسعت تقریبا ۲۰ متر که بالای این مغازه ۲ واحد مسکونی نیز وجود داشت، انفجار شدیدی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه انفجار  به ۲ مغازه‌ دیگر و ۴ دستگاه خودرو خسارت وارد کرده بود، ادامه داد: ۴ نفر در این انفجار مصدوم شدند که یک نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و باقی دیگر مصدومان راهی مراکز درمانی شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انفجار منجر به حریق نشده است، متذکر شد: کارشناسان آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این انفجار شده است.

12

13

 انفجار در خیابان سهروردی/ ۴ نفر مصدوم شدند

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران عصر امروز یک مغازه در خیابان سهروردی منفجر شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد: در ساعت ۱۷:۳۰ روز جاری پنجشنبه مورخه ۲۱ اردیبهشت ماه انفجاری در خیابان سهروردی به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد اعلام شد .

با حضور ماموران انتظامی و تیم های امدادی در محل و بررسی انجام شده  مشخص شد یک مغازه خشکشویی به علت انفجار کپسول گاز دچار حریق شده که بر اثر این انفجار به چندین دستگاه خودرو پارک شده نیز خسارت وارد شده است.

خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته و دو نفر از شهروندان شامل متصدی مغازه و دو رهگذر دچار جراحت جزئی شدند که اقدامات درمانی بر روی آنان  انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید