ما در سامانه تبادل پارس بیت در تلاشیم که با جمع اوری اطلاعات و اخبار درست راه آسان و محبوبی را فراهم نماییم.

آموزش خرید و اطلاع از قیمت اتریوم در ایران

جامعه اقتصادی، راه ‌های جدیدی را برای کسب درآمد آنلاین، کاهش زمان و تسریع در کارهای بین المللی ایجاد کرده است. پس از معرفی بیت کوین به عنوان اولین رمزارز در سال 2008 به بازار مالی این بار جوان روسی به نام ویتالیک بوترین با الهام از بیت کوین اقدام به خلق رمزارزی با عنوان اتریوم نمود. برای معامله‌گران، خرید اتریوم و یا انتخاب ارز دیجیتال مناسب به دلیل گزینه‌های گسترده می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما شاید این سوال پیش بیاید که ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ در این راستا به ارائه مطالبی در رابطه با معرفی و نحوه خرید اتریوم می پردازیم.

با ما همراه باشید.

شناخت اولیه اتریوم

اتریوم یک سیستم مبتنی بر بلاکچین منبع باز و غیر متمرکز است که دارای توکن بومی و اختصاصی به نام اتر ETH می باشد. این رمزارز به  توسعه دندگان اجازه ایجاد، اجرای برنامه ها و قراردادهای هوشمند را در شبکه خود می دهد. ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، در مقاله سفید خود، هدف از توسعه اتریوم را جایگزینی برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز، با تاکید بر امنیت، مقیاس‌بندی و زمان توسعه توضیح می‌دهد.

تاریخچه قیمت اتر

اتریوم ابتدا در اوت 2015 با قیمت 70 دلار به بازار عرضه شد و تا حدود دو سال پس از عرضه، روند ثابتی را طی نمود و قیمت آن در این مدت از 10 دلار فراتر نرفت. سرانجام در اواخر سال 2017 قیمت اتریوم شروع به افزایش و در اوایل ژانویه 2018 با رسیدن به 1336 دلار به اولین رکورد قیمتی خود دست یافت. از سال 2021 با رشد توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT  قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اتریوم نیز رشد بسیار زیادی به همراه داشت و در نهایت نوامبر 2021 به 4168 دلار و در 11 اوت 2021 به عدد بی‌سابقه 4812 دلار رسید. همراهان ارجمند یک معامله ی سودآور نیازمند اطلاعات دقیقی از قیمت اتریوم امروز و میزان حجم معاملات روزانه ی آن می باشد. در نتیجه برای کسب اطلاعات از قیمت اتریوم یا دیگر رمزارزهای بازار توصیه می شود به سامانه تبادل پارس بیت مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت اتریوم

بازار ارزهای دیجیتال همانند سایر بازارهای مالی دارای نوسانات قیمتی می باشد و همین نوسانات، فرصت کسب سود را برای معامله گران فراهم می نماید. به این ترتیب، شما نیز می توانید از این فرصت ها استفاده و سود زیادی را به دست بیاورید. یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس میزان عرضه و تقاضای بازار مشخص می شود دقیقا مثل بازار بورس و سهام، بازار ارزهای دیجیتال نیز دارای دفترچه سفارش حاوی سفارش های خرید و فروش می باشد. بنابراین، افزایش تقاضا برای خرید اتریوم قیمت این رمزارز را بالا برده و در مقابل نیز افزایش تقاضای فروش باعث کاهش قیمت آن میشود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارز دیجیتال اتریوم می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • پوشش خبری رسانه های اجتماعی و افزایش اطلاع رسانی در رابطه با ارزهای دیجیتال
  • کاربردهای شبکه اتریوم و کارمزد آن
  • افزایش میزان تراکنش های شبکه
  • قیمت بیت کوین
  • وضع قوانین و مقررات جدید توسط دولت ها

آموزش خرید و اطلاع از قیمت اتریوم در ایران

مراحل خرید و فروش اتریوم در ایران  

برای شروع فعالیت خرید یا فروش اتریوم لازم می باشد تا مراحل زیر توسط افراد متقاضی به ترتیب گفته شده طی شود :

1 - انتخاب یک کیف پول مناسب :

از آنجایی که ارزهای دیجیتال وجود خارجی نداشته و تنها به صورت دیجیتال موجود هستند، برای نگهداری امن و مطمئن آن ها نیازمند انتخاب یک کیف پول دیجیتالی می باشد .لازم به ذکر است که انواع مختلف و بسیار متنوعی از کیف پول های دیجیتالی برای اتریوم و سایر رمزارزها وجود دارد که آن ها در دو دسته کیف پول های گرم ( نرم افزاری ) و کیف پول های سرد ( سخت افزاری ) تقسیم بندی می شوند. سرمایه گذاران و فعالین بازار ارزهای دیجیتال می توانند با توجه به هدف سرمایه گذاری ، نوع فعالیت و میزان امنیتی که در نظر دارند هر کدام از این کیف پول های زیر را انتخاب نمایند:

  1. متامسک (Meta Mask) پلاگین در مرورگر اینترنت
  2. مای اترولت (My Ether Wallet) تحت وب
  3. کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet) مخصوص موبایل
  4. کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)
  5. کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)
  6. کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic) مخصوص دسکتاپ و موبایل
  7. کیف پول نرم افزاری اکسودوس مخصوص دسکتاپ و موبایل

2 - پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و ثبت نام در آن :

تمامی افرادی که قصد شروع فعالیت خرید و فروش یا تبدیل اتریوم را دارند لازم می باشد تا پس از تهیه یک کیف پول مناسب اقدام به انتخاب و ثبت نام در یک صرافی معتبر جهت انجام معاملات مختلف در آن نمایند. برای انتخاب صرافی به ویژگی هایی مانند میزان اعتبار، نوع خدمات دهی، کارمزد پایین، نحوه پشتیبانی، رابط کاربری مناسب وغیره باید موردتوجه قرار بگیرد.

 3 - شارژ کردن حساب کاربری :

در نهایت برای شروع سرمایه گذاری، تنها کافیست تا حساب کاربری خود در صرافی مربوطه را شارژ و سپس به وسیله انتخاب یکی از روش های ممکنه اقدام به خرید و فروش اتریوم نمایید .

معامله ارز دیجیتال اتریوم در سامانه تبادلات پارس بیت

در دنیای ارزهای دیجیتال، اتریوم به دلیل قابلیت های بی نظیرش و شبکه بلاک چین قدرتمندی که دارد، همواره در صدر توجه معامله گران قرار داشته است. بنابراین خرید اتریوم از جمله معاملاتی به حساب می‌آید که افراد زیادی را به خود جذب می‌ نماید. کاربران در صرافی ارز دیجیتال پارس بیت می‌توانند پس از ثبت نام و احراز هویت فوری به آسانی اقدام به خرید اتریوم با ریال نمایند و همانند خرید، فروش این رمزارز در سامانه تبدیل پارس بیت بدون محدودیت رمزارزی امکان پذیر می باشد.

نحوه خرید اتریوم (ETH) از پارس بیت

ابتدا لازم می باشد که در سایت پارس بیت به نشانی www.pars-bit.com  ثبت نام و مراحل احراز هویت را به صورت کامل پیش ببرید. سپس صفحه فروش یا خرید اتریوم را انتخاب و در صفحه مربوطه مقدار اتریوم و نوع شبکه مدنظرتان را وارد و در اخر با انتخاب گزینه خرید یا فروش وارد درگاه پرداخت شده و هزینه ریالی اتریوم را پرداخت می نمایید. مقدار اتریوم مدنظر شما در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت، برای شما ارسال خواهد شد.

همراهان گرامی در صورتی که برای خرید یا فروش اتریوم به مشکلی برخورد کردید، کارشناسان پارس بیت به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته به صورت آنلاین، تلفنی و تیکت پاسخگوی شما می باشند.

مزایای خرید و فروش اتریوم در سامانه تبادل پارس بیت

  • کارمزد مناسب
  • خرید و فروش اتریوم به صورت اتوماتیک و با قابلیت تسویه آنی
  • امنیت و کیفیت بالا در خدمات رسانی
  • دارای سرویس تبدیل ارزهای دیجیتال در کمترین زمان و بهترین کارمزد
  • امکان تبادل و تامین رمزارز بدون محدودیت ریالی و رمزارزی

کلام آخر

با توجه به مواردی که گفته شد قابلیت خرید اتریوم در کنار خرید تتر، برای پر کردن شکاف بین ارزهای دیجیتال و ارزهای سنتی و در عین حال کاهش ریسک برای سرمایه‌گذاران در صنعت رمزارزها راه‌اندازی شده است. ما در سامانه تبادل پارس بیت در تلاشیم که با جمع اوری اطلاعات و اخبار درست راه آسان و محبوبی را فراهم نماییم. همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی راجب نحوه­ی خرید و فروش اتریوم یا تبدیل آن به دیگر رمزارزهای بازار با استفاده از پروتکل­های بسیار امن با هویت حقوقی در سایت پارس ­بیت  www.pars-bit.com  به دست بیاورید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید