هر واحد از بیت کوین در معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی به ۲۶هزار و ۶۵ دلار رسید.

 بیت کوین وارد کانال ۲۶هزار دلاری شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، با از بین رفتن ترس شدید معامله گران، بیت کوین کمی رشد کرده و وارد کانال ۲۶۰۰۰ دلار شده است.

سوال اکثر معامله‌گران این است که آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت و باعث افزایش بیشتر ارزش بیت کوین می‌شود یا باید خود را برای کاهش قیمت احتمالی بازار آماده کنیم؟

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۸.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از بیت کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۲۶,۰۶۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۸,۹۶۷ تومان معادل ۱,۲۷۶,۲۲۱,۳۶۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۱.۳۹ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۸۰% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(۱۰ November ۲۰۲۱) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که همینک %۶۲.۰۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۳۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۹۳.۱۶ از حجم معاملات روزانه است.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۱۷.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۷۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از اتریوم در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۱,۷۵۰.۳۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۸,۷۱۰ تومان معادل ۸۵,۲۵۹,۵۰۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹.۱۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۷۳% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(۱۰ November ۲۰۲۱) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که همینک %۶۳.۹۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۲۰.۲۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۰.۲۴ میلیون خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۸۷ از حجم معاملات روزانه است.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۳.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از بایننس کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۲۳۲.۴۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۸,۶۲۹ تومان معادل ۱۱,۳۰۳,۷۱۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹۳۳.۱۳ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۸۴% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(۱۰ May ۲۰۲۱) معادل ۶۸۷.۵۹ دلار بوده که همینک %۶۶.۱۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین ۱۵۵.۸۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۰۰ میلیون خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بایننس کوین معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۷.۷۷ از حجم معاملات روزانه است.

دوج کوین

دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۸۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از دوج کوین در لحظه انتشار این خبر با قیمت ۰.۰۶۱۹۴۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۸,۷۴۰ تومان معادل ۳,۰۱۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۰۷.۸۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵۲% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰(۰۸ May ۲۰۲۱) معادل ۰.۷۳ دلار بوده که همینک %۹۱.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۳۹.۶۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۳۹.۶۵ میلیارد خواهد بود.

در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن دوج کوین معامله می‌شود، صرافی Thodex با سهم %۱۲.۷۱ از حجم معاملات روزانه است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید