ارتش روسیه برای سربازانی که تانک‌های لئوپارد آلمانی را نابود کند پاداش ویژه درنظر گرفته‌است.

جایزه خوب برای سربازان روس برای منهدم کردن خودروهای زرهی آمریکایی + جزئیات
به گزارش سلام نو، وزارت دفاع روسیه می‌گوید این بخشی از یک طرح پاداش گسترده‌تر است که بر اساس آن بیش از ۱۰ هزار نظامی روسی از زمان شروع جنگ پاداش‌های فردی دریافت کرده‌اند.

این وزارتخانه در ادامه گفت: «در حال حاضر بر اساس گزارش فرماندهان میدانی روسیه، ما پرداخت‌هایی به سربازان نیروهای مسلح فدراسیون روسیه انجام می‌دهیم که بتوانند در جریان عملیات نظامی تانک‌های لئوپارد و همچنین خودروهای زرهی جنگی ساخت ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای ناتو را منهدم نمایند.»

در همین رابطه سرگی شویگو، روز یکشنبه مدال «ستاره طلایی قهرمان روسیه» را به سربازانی اعطا کرد که به گفته مسکو تانک‌های لئوپارد و خودروهای جنگی بردلی ساخت آمریکا را که توسط اوکراین مورد استفاده قرار می‌گرفت منهدم کردند.

این وزارتخانه گفت که تا ۳۱ ماه مه، در مجموع ۱۰ هزار و ۲۵۷ سرباز برای انهدام بیش از ۱۶ هزار قلم تجهیزات نظامی اوکراینی و غربی پاداش دریافت کرده‌اند. به گفته مقام‌های دولتی منهدم کردن یک خودروی زرهی دشمن ۵۰ هزار روبل معادل ۵۹۶ دلار آمریکا و انهدام یک تانک پاداشی ۱۰۰ هزار روبلی معادل چیزی حدود ۱۲۰۰ دلار آمریکا دارد.

همچنین خلبانان نظامی و اپراتورهای پدافند هوایی برای انهدام هر هواپیما یا هلیکوپتر اوکراینی مبلغ ۳۰۰ هزار روبل روسیه پاداش دریافت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید