یحیی گل‌محمدی می‌خواهد هر طور شده علیرضا بیرانوند را برای فصل بعد نگه دارد.

گل محمدی فقط بیرانوند را می‌خواهد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، بعد از جدی شدن جدایی بیرانوند، فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها که ارتباط بسیار خوبی با علیرضا دارد، دست به کار شد و فورا با بیرانوند تماس گرفت. یحیی ابتدا وضعیت علیرضا را جویا شد و راجب مذاکره با استقلال هم از او پرسید. گل محمدی که اصلا نمی خواهد ستاره تیمش را از دست بدهد،چند دقیقه ای با بیرانوند حرف زد و به او گفت قید حضور در استقلال را بزند.

ستاره جنجالی این روزهای فوتبال ایران هم وضعیت موجود را برای گل محمدی تعریف کرد و به او گفت که هنوز با استقلال قراردادی نبسته و هدف از فسخ قراردادش هم گرفتن مطالباتش بوده است. بعد از اینکه خیلی ها از جدایی بیرانوند از پرسپولیس حرف زدند، به سرعت جانشین هایی هم برای او مشخص کردند. عده ای از امیر عابدزاده صحبت کردند و معتقد بودند او بهترین گزینه برای جانشینی بیرانوند است.

حتی احمدرضا عابدزاده هم با گذاشتن چند استوری در صفحه شخصی خود، به این شایعات دامن زد. عده ای دیگر هم صحبت از حضور علیرضا حقیقی که در حال حاضر بدون تیم است، کردند. با همه این شایعات، گل محمدی در تماسی که با بیرانوند داشت به او اعلام کرد همه این صحبت ها شایعه است و او برنامه ای برای جذب عابدزاده و حقیقی و یا دروازه بان دیگری ندارد. یحیی به علیرضا اطمینان داده که فقط او را می خواهد و گزینه اول و آخر سرمربی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید