مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال از برخورد نهادهای نظارتی با پرداختی‌های خارج از قرارداد به بازیکنان خبر داد.

پرداختی‌ خارج از قرارداد زیر ضرب نهادهای نظارتی فوتبال

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرشید طاهری در پایان مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تیمی برای ثبت قرارداد مراجعه نکرده است، گفت: اکثر باشگاه‌ها بازیکنان اصلی‌شان را جذب کرده‌اند اما هیچ‌کدام از تیم‌ها نه برای ثبت قراردادها مراجعه و نه سقف بودجه را اعلام کرده‌اند و همه چیز به روز آخر موکول شده است.

طاهری درباره اینکه سازمان لیگ با باشگاه‌هایی که پرداختی خارج از قرارداد به بازیکنان داشته باشند و از سقف بالاتر برود، چه برخوردی می‌کند، اظهار کرد: در سامانه آنلاین ثبت قراردادها، سقف بودجه برای تیم‌های لیگ و آسیایی تعریف شده است. مستندات باشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم و سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد که مجموع قراردادها بیشتر از سقف بودجه باشد. پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درباره جلسه امروز سازمان بازرسی با چهار باشگاه لیگ برتری، گفت: سازمان بازرسی از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر به عنوان تیم‌های دولتی که بیشترین هزینه را داشتند، دعوت کرده بود و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید