۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 55512796

وزارت بهداشت غزه در اعلام جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های اسرائیل از ۷ شهید جدید خبر داد.

افزایش شمار شهدا در غزه

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۷ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۶۶ نفر شهید و ۱۳۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی)تاکنون، ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در نوار غزه شهید و ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر مجروح شدند.

پیش از این منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در محله النصر در شهر رفح واقع در جنوب غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۱۰ نفر شهید و شمار زیادی هم زخمی شدند.

خبرنگاری الجزیره نیز گزارش داد که ۲۷ فلسطینی از جمله ۱۰ کودک از صبح شنبه در بمباران منازل مسکونی در مرکز و جنوب غزه به شهادت رسیدند.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید