تیم حقوقی رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواستار برگزاری دادگاه وی پس از انتخابات بعدی ریاست جمهوری در این کشور شدند.

تقلای ترامپ برای تعویق دادگاهش به بعد از انتخابات!

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق از اسپوتنیک، تیم حقوقی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه شنبه از دادگاه وی خواست تا محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده سوء استفاده از اسناد طبقه‌بندی شده امنیتی آمریکا را تا پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد.

در نامه تیم حقوقی ترامپ آمده است که محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در طول روند انتخابات ریاست جمهوری، که در آن نامزدهای مخالف به طور مؤثری مستقیماً در تقابل با یکدیگر هستند، چالش‌های خارق‌العاده‌ای را در روند انتخاب هیئت منصفه ایجاد می‌کند.

به گفته تیم حقوقی ترامپ، برگزاری دادگاه وی همچنین توانایی متهمان را برای بهره مندی از یک دادگاه منصفانه و قضاوت بی‌طرفانه کاهش می دهد.

در این نامه تاکید شده است که مبارزات انتخاباتی ترامپ نیازمند زمان و انرژی زیادی است. به همین دلیل است که رئیس جمهور سابق آمریکا و «والت نائوتا» دستیار شخصی و دیگر متهم این پرونده تا روز انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ مشغول خواهند بود.

تیم حقوقی ترامپ از دادگاه خواسته تا هر گونه بررسی بر سر تاریخ محاکمه جدید وی را به تعویق بیندازد.

این در حالی است که «جک اسمیت» بازرس ویژه آمریکا در ماه ژوئن گفت که قصد دارد که محاکمه ترامپ را در ۱۱ دسامبر آغاز کند. رئیس جمهور سابق آمریکا اخیراً در دادگاهی شرکت کرده که او را به ۳۷ فقره جرم مرتبط با نگه‏داری اسناد محرنامه دولتی در عمارت شخصی اش متهم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید