مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.

نوازی سیستم استقلال را لو داد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد نوازی، مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.

در روزهایی که بازیکنان تیم استقلال در اعتصاب به سر می‌برند و در تمرینات استقلال حضور ندارند، اعضای کادرفنی استقلال در کمپ حجازی مستقر هستند و برنامه‌های تاکتیکی را دنبال می‌کنند.

پس از استوری‌های مشترک بازیکنان، علی خطیر در کمپ حجازی شرکت کرد و جلسه‌ای با اعضای فنی تیم استقلال انجام داد. علاوه بر این، می‌توان گفت با انتشار استوری محمد نوازی، او به طور غیر مستقیم بازیکنان استقلال را برای بازگشت به تمرینات تیم تحت تاثیر قرار داد.

اما نکته جالبی که وجود دارد، ترکیب چهار-سه-سه کادرفنی استقلال در این جلسه است که نشان می‌دهد استقلالی‌ها شاید در هفته‌های ابتدای با سیستم فصل گذشته خود به میدان بروند و به مرور به ترکیب موردعلاقه نکونام خواهند رسید. این سیستم در تابلویی که در استوری نوازی وجود دارد، جلب توجه می‌کند.

البته با توجه به جدایی محبی و قایدی و مصدومیت محمدی، استقلال بازیکن کافی برای پیاده‌سازی این سیستم را ندارد، مگر آنکه در روزهای پیش رو بازیکنان جدیدی جذب کند یا از بازیکنان غیرتخصصی در پست مهاجم کناری استفاده کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید