۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 55458469

دیدن آهو بسیار هیجان‌انگیز است از این رو با ما همراه باشید و درباره بوستان جذاب آهوان کیش بدانید.

بوستان جذاب آهوان کیش

سلام نو_ سرویس گردشگری: بوستان آهوان کیش در زمینی بکر و دست‌نخورده با پوشش گیاهی فراوان به مساحت ۲ هکتار ساخته‌شده که فضای بسیار دوست‌داشتنی و جذابی برای گردشگران به‌ویژه کودکان دارد. در هنگام بازدید از این بوستان می‌توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق‌العاده تماشایی را درحالی‌که کاملاً آزاد رفت‌وآمد می‌کنند را ببینید.

آشنایی با بوستان زیبا و جذاب آهوان

بوستان آهوان کیش که با نام انگلیسی deer park kish معروف می باشد، و جزو محبوب ترین . پر بازدید ترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش می باشد. این بوستان زیبا دقیقا در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش قرار گرفته و این منطقه به دلیل وجود این بوستان جذاب خیلی مورد توجه گردشگران و توریستان قرار گرفته است. این بوستان آهوان در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی طراحی و ساخته و تاسیس گردیده است.

اما با تمامی این توضیحات این باغ وحش زیبا دقیقا در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی تخریب شد و امروزه، یک مجتمع تجاری به نام ” میکا مال ” در زمین‌ های آن در حال ساخت می باشد، که گفته شده در آینده نچندان دور یکی از بهترین مراکز خرید کیش خواهد شد.

بوستان جذاب آهوان کیش

همچنین در هنگام بازدید از این بوستان می توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد و بی هیچ حصاری بودند، رفت و آمد می کردند را از نزدیک نظاره گر باشید.

مشاهده این آهوان در این بوستان امری بسیار عادی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب می توانید در تور کیش خود تجربه مشاهده این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ حایلی مانند میله های قفس مشاهده کنید و لذت تماشای این موجودات دوست داشتنی را به خود هدیه دهید.

بوستان آهوان جزیره کیش یکی از زیبا ترین جاذبه‌ های کیش است که هر مسافر تور کیش نباید از دیدن این بوستان هیجانی و فوق العاده زیبا غافل شود. این بوستان یکی از پر بازدید ترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت ۲ هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی برای گردشگران به ویژه کودکان بشمار می رود.

بوستان جذاب آهوان کیش

شما علاقه مندان در هنگام بازدید از این بوستان می ‌توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق ‌العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می‌ کنند را ببینید و اگر ترسی نداشته باشید آن ها را لمس کنید.

به همین شکل می توانید تجربه‌ دیدن این پدیده از خلقت جهان را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ محدودیتی ببنید و همچنین در بوستان آهوان کیش باغ وحشی هم وجود دارد که ۱۷ قفس برای نگهداری حیوانات تعبیه شده و در آن انواع متنوعی از حیواناتی اعم از : شیر، روباه، شغال، میمون، سنجاب، گوزن، اسب و چند گونه از پرندگان استرالیایی نگهداری می ‌شود که ارزش دیدن دارد.

در باغ وحش بوستان آهوان کیش بر خلاف سایر باغ وحش ‌های ایران آهو ها بدون هیچ محدودیتی و حصاری در بوستان زندگی می ‌کنند و می چرخند به طوری که شما این امکان را دارید که لمسشان کنید و با آن‌ ها عکس یادگاری بگیرید.

بوستان جذاب آهوان کیش

در ادامه جالب است بدانید که یکی از علت های نامگذاری بوستان آهوان کیش هم همین موضوع بوده و همچنین در این مجموعه وسایل بازی متنوعی هم جهت بازی کودکان نصب شده تا کودکان از گشت و گذار در این بوستان و باغ وحش آن غرق در لذت و شادی بشوند.

راستی درب ورودی باغ وحش بوستان آهوان جزیره کیش بسیار دیدنی و زیبا است و از جذابیت ‌های باغ وحش این می باشد که بزمان ورود به محوطه باغ وحش در بوستان آهوان کیش با یک قطار کوچک رو به رو خواهید شد که در تمامی بخش های این باغ ادامه دارد و می توان همراه شما باشد.

برای بازدید از این بوستان بسیار حذاب و هیجان انگیز باید به آدرس بوستان آهوان در جزیره کیش و انتهای خیابان فردوسی که امروزه مجتمع عظیم میکا مال نیز در آنجا ساخته می ‌شود، بروید. مسافران، توریست ها و گردشگران که به جزیره کیش فتند، می توانند برای بازدید از این مجموعه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب به آنجا بروند.

بوستان جذاب آهوان کیش

بازدید از بوستان آهوان کیش

حیواناتی از جمله شیر، ببر، روباه، طاووس و انواع پرندگان را می توانستید در این بوستان زیبا مشاهده کنید. در این بوستان حدود ۲۰ نوع حیوان مختلف وجود داشت که باعث شده بود گردشگران فراوانی با رنج سنی متفاوت از این باغ وحش بازدید کنند.

این منطقه با پوشش گیاهی خاص و سرسبز خود تبدیل به یکی از مراکز تفریحی پر طرفدار جزیره کیش شده بود. اغلب مسافرانی که با تور کیش به این شهر زیبا سفر می کردند از این باغ وحش مهیج نیز بازدید به عمل می آورند.

همچنین در این پارک وسایل بازی بسیار مهیج و هیجان انگیزی برای کودکان وجود دارد و ورودی باغ وحش بوستان آهوان کیش بسیار جذاب است چون محوطه ورودی بوستان با پوشیش گیاهی بی نظیری تزئین شده که بسیار چشمنواز است.

علاقه مندانی که با تور کیش همراه شده اند به وسیله ون های برقی که در درب ورودی این پارک تعبیه شده بود می توانستند به بخش های مختلف بوستان بروند و از همه آنها دیدن کنند و این را هم بدانید که بوستان آهوان، در واقع باغ وحش شهر کیش به شمار می رود.

بوستان جذاب آهوان کیش

این بوستان در جنوب پارک هنگام کیش قرار داشت و گردشگران علاوه بر بازدید از این مجموعه می توانستند از پارک هنگام هم بروند. محوطه سرسبز بسیار زیبای این پارک با بیش از ۲۰۰ اصله درخت و وجود گونه ‌های مختلف حیوانات، فضایی بسیار چشم نواز و رویایی را برای گشت‌ و گذار مسافران و به خصوص کودکان فراهم شده است.

شما مسافران و بازدید کنندگان عزیز می توانند از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب از این بوستان زیبا بازدید کنند. بوستان آهوان کیش در فاصله ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر قرار داشت که به راحتی با تاکسی های موجود در جزیره کیش در عرض ۱۵ دقیقه به آنجا می رسید و نیمی از روز خود را در آن منطقه زیبا و دوست داشتنی سپری کنند و هزینه ورودی این مجموعه بسیار کم و می توان گفت رایگان است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید