هتل ترنج بی‌تردید یکی از عجیب‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های ایران است، هتلی روی آب که پنل خورشیدی و امکانات ویژه‌ای دارد!

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسید

سلام نو - سرویس گردشگری: هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی واقع در خاورمیانه است. این هتل یکی از عجیب ترین هتل های ایران است. از جمله مواردی که هتل ترنج را در لیست تعجب برانگیزترین هتل های ایران جای می دهد قرارگیری آن بر آبهای نیلگون خلیج فارس است به طوری که مهمانان این هتل می توانند شاهد تصاویر فوق العاده ای از چهره دریا باشند و از بودن در دل آن لذت ببرند.

ویژگی دیگری که هتل ترنج کیش را جزء منحصربه فردترین هتل های ایران می کند طراحی سازه آن است به طوری که از بالا به شکل یک ترنج دیده می شود. نمونه یک چنین طراحی زیبایی را تنها می توان در کشور مالدیو و کارائیب مشاهده کرد. این در حالی است که هتل ترنج از طراحی داخلی جالبی نیز برخوردار است.

طراحی داخلی هتل ترنج به گونه ای است که کف برخی از اتاق های آن کاملا شیشه ای است به طوری که به راحتی می توان حرکت ماهی ها، مرجان ها و عروس های دریایی را زیر پای خود مشاهده کرد و از تماشای آنها به وجد آمد. از طرفی در برخی از اتاق ها می توان در تراسی رو به دریا نشست و از تماشای آسمان آبی لذت برد.

در هتل ترنج کیش می توانید وارد کافه گلف هتل شوید و طعم غذاهای فرنگی را بچشید؛ در رستوران تاج، صبحانه و عصرانه میل کنید؛ در رستوران ساحلی، به صرف ناهار و شام بپردازید؛ در کافی شاپ ساحلی، با نوشیدن یک دمنوش گرم حال خود را به شدت خوب کنید.

هتل ترنج کیش به این موارد اکتفا نکرده و امکانات رفاهی دیگری را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است. امکاناتی که از جمله آنها می توان به کلوپ دریایی، خانه ماساژ، خانه بازی شامل میز بیلیارد و فوتبال دستی و ایرهاکی و حمل و نقل با ماشین های گلف اشاره کرد.

معرفی هتل ترنج کیش

قبل از آنکه بخواهیم به سراغ سوئیت های هتل ترنج کیش برویم می‌خواهیم به معرفی این هتل زیبا و لوکس بپردازیم؛ ابتدا از معماری فوق‌العاده این بنا شروع می‌کنیم. معماری حیرت‌انگیز هتل ترنج که کاملاً مطابق با اکوسیستم طبیعی است، سبب شده هیچ‌گونه خاکریزی در آب صورت نگیرد؛ چراکه اساس این بنا در آب و ساحل کوبیده شده است. تمامی مصالح به کار رفته در اسکله‌های هتل ترنج از استانداردهای روز دنیا پیروی می‌کنند و استحکام کافی و امنیت لازم را دارند. این اسکله‌ها به طور عجیب و خارق‌العاده‌ای به هم متصل شده‌اند و بنایی زیبا و حیرت‌انگیز را خلق نموده‌اند.

نظیر این هتل لاکچری و لوکس را تنها می‌توان در جزایری مانند مالدیو و کارائیب یافت نمود. متعجب می‌شوید وقتی بدانید هتل ترنج کیش در منطقه‌ای ساخته شده که مواج نیست و آرامش خیال میهمانان را بر هم نمی‌زند. در نتیجه لازم نیست نگران طوفان‌ها و موج‌های سنگین دریا باشید. با رزرو یکی از سوئیت های هتل ترنج کیش می‌توانید ماهیان زیبایی که از زیر کف‌پوش‌های شیشه‌ای اتاق عبور می‌کنند را به راحتی ببینید و چندین و چند ساعت به تماشا این آبزیان زیبا و دوست‌داشتنی بنشینید.

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسید

جالب است بدانید برای تأمین انرژی اتاق ها از پیل‌های خورشیدی که بر روی سقف نصب شده است، کمک گرفته می‌شود. یکی دیگر از شگفتی‌هایی که در هتل ترنج کیش خواهید دید، دو جزیره مصنوعی در میان آب است که در مقابل ویلاها ایجاد شده تا پرندگان مهاجر بتوانند به آنجا بیایند. ناگفته نماند که هتل ترنج دارای بهترین رستوران‌ها در سطح جزیره کیش است که از جمله آن‌ها می‌توان رستوران ساحلی را نام برد که غذا به صورت بوفه ارائه می‌شود. همچنین در رستوران خورشید که بر روی آب قرار گرفته و کف آن شیشه‌ای است می‌توانید انواع غذاهای لذیذ را سفارش دهید. در لمکده ساحلی هتل ترنج نیز مسافران قادرند ریلکس کرده و به تماشای زیبایی‌های اطراف بنشینند.

سوئیت های هتل ترنج کیش

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسیداین هتل ۵ ستاره دارای ۱۰۰ ویلا است که بر روی اسکله‌های چوبی مقاوم ساخته شده‌اند و چشم‌انداز زیبایی رو به دریای خلیج فارس دارند. سوئیت های هتل ترنج مطابق با سلیقه مسافران و میهمانان با متراژهایی بالغ بر ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری ارائه می‌شوند که شامل:

دو تخته رو به دریا

دو تخته رو به غروب

دوتخته رویال رو به ترنج

دو تخته تویین رو به ترنج

سه تخته رویال رو به ترنج

سوئیت امپریال

سوئیت رویال رو به غروب

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسیدهتل ترنج این نوع از سوئیت ها را به‌گونه‌ای طراحی نموده که می‌توانید در بالکن نشیمن، روی صندلی‌های حصیری بنشینید و غروب زیبای خورشید را نظاره‌گر باشید. سوئیت های رویال که کف آن‌ها شیشه‌ای است، معمولاً یک خوابه هستند و یک تخت دبل در آن‌ها جای گرفته است. این سوییت ها ۶۰ مترمربع مساحت دارند و در اتاق نشیمن آن‌ها یک کاناپه تخت‌شو وجود دارد که سوئیت رویال رو به غروب، را تبدیل به یک اتاق سه نفره می‌کند. صبحانه و ناهار در این سوئیت ها از خدمات رایگان هتل ترنج است.

سوئیت رویال رو به دریا

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسیدمعمولاً سوئیت های رویال ۶۰ متری هستند که کف آن‌ها شیشه‌ای می‌باشد و به راحتی می‌توانید جریان آب دریا را در زیر پایتان حس کنید. حتی می‌توانید در بالکن زیبای سوئیت های رویال بنشینید و به آب‌های آزاد بنگرید و لذت ببرید. اتاق خواب موجود در سوئیت های رویال دارای یک تخت دو نفره، میز آرایش و تلویزیون است که رفاه حال مسافران را تضمین می‌کند. در سالن نشیمن هم یک دست کاناپه تخت‌شو وجود دارد که امکان اقامت سه نفر را مهیا می‌سازد. نورپردازی‌های زیبای این اتاق با ترکیب رنگ‌های ملایم پرده‌ها، فضایی آرام و بی‌نظیر خلق نموده‌اند. از امکانات داخلی سوئیت های رویال رو به دریا، می‌توان به حمام مجهز به وان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، صبحانه و ناهار رایگان و چای‌ساز اشاره نمود.

سوئیت رویال ترنج

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسید

فضای داخلی سوئیت رویال ترنج که با رنگ آبی دکوراسیون شده، آرامش عجیبی به مخاطب القا می‌کند. این سوئیت ها معمولاً ۶۰ متر وسعت دارند و در اتاق خواب آن‌ها، یک تخت خواب دو نفره قرار گرفته است. البته در نشیمن یک کاناپه تخت‌شو نیز موجود است و می‌توان این اتاق‌ها را به صورت سه نفره هم رزرو کرد. کف سوئیت رویال ترنج هم یک قسمت شیشه‌ای دارد که می‌توانید آبزیان زیبا را مشاهده کنید. ناگفته نماند که سوئیت رویال ترنج دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند صبحانه و ناهار رایگان، چای‌ساز، مینی بار، حمام مجهز به وان، تلویزیون در نشیمن و اتاق تهویه مطبوع می‌باشد.

سوئیت امپریال هتل ترنج

خاص و عجیب‌ترین هتل ایران را بشناسید

سوئیت های امپریال که خاص‌ترین و بزرگ‌ترین سوئیت های هتل ترنج هستند ۱۲۰ متر مربع مساحت دارند. در سوئیت های امپریال احساس می‌کنید که در خانه خود هستید؛ چراکه فضای بزرگی دارد و دارای دو اتاق خواب مجزا می‌باشد. در هر کدام از این اتاق خواب‌ها یک تخت دونفره بسیار راحت قرار گرفته که امکان اقامت یک خانواده را فراهم می‌کند. سوئیت امپریال که فضایی بسیار مجلل دارد و گران‌ترین واحد اقامتی هتل ترنج محسوب می‌شود، دارای یک سالن نشیمن مجهز به یک دست مبلمان و صندلی ناهارخوری ۶ نفره می‌باشد که فضایی شاهانه را به وجود آورده است.

امکانات و تجهیزات این اتاق هم بسیار لوکس و شیک است که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت پرسرعت، چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، تلویزیون در اتاق و نشیمن اشاره کرد. نکته‌ای که باعث شده سوئیت امپریال خاص و مجلل به نظر برسد جکوزی در بالکن یکی از اتاق خواب‌هایش است که نمایی شگفت‌انگیز از دریا را به چشمانتان هدیه می‌کند. ناگفته نماند که کف شیشه‌ای این سوئیت، بازی امواج دریا را در زیر پایتان به نمایش می‌گذارد که می‌توانید به خوبی آن را احساس کنید. اگر سوئیت امپریال هتل ترنج کیش را رزرو نمایید می‌توانید از خدمات رایگان مانند صبحانه و ناهار نیز بهره‌مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید