جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر روز ملی عربستان سعودی را جشن گرفت.

جشن همسر رونالدو با قهوه عربی و بخور معطر + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل ا ز برترین‌ها،  جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت. اقدامی که در سطح جهان بازتاب فراوانی داشت.

جورجینا در روز ملی عربستان سعودی برای عبایه‌ای که پوشیده بود، رنگ سبز را انتخاب کرد. عبایه یا چادر عربی لباس رایج زنان سعودی است.

چی بپوشم در این رابطه نوشت: جورجینا رودریگز، مدل و اینفلوئنسر مطرح که از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی متولد شده‌است، به واسطه اینکه پارتنرش، کریستیانو رونالدو، در تیم فوتبال النصر عربستان بازی می‌کند، حدود یک‌سال است که در این کشور زندگی کرده و به نظر می‌رسد به خوبی با شرایط و فرهنگ زندگی در این کشور خو گرفته‌است.

این مدل ۲۹ ساله که از ۷ سال پیش با رونالدو، فوتبالیست مطرح پرتغالی در رابطه است، فعالیت‌های جدی مدلینگش را در عربستان دنبال کرده و چهره بسیاری از برندهای عربی و حتی بین‌المللی شده است.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

جورجینا دو روز پیش، در روز ملی عربستان و برای ادای احترام به این کشور با عبای عربی آبی‌رنگی دیده شده، قهوه عربی خورد و با پرچم عربستان سعودی عکس گرفت. تصاویر او بسیار پر بازدید شده و نظرات متفاوتی را از سمت مخاطبان دریافت کرده‌اند.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

او که مادر ۵ فرزند است، این عبای عربی که لباس مخصوص و یکی از نمادهای کشور عربستان سعودی است را در بازدید از فروشگاه عطرهای Laverne که در زبان عربی با نام لافیرن خوانده می‌شود، به تن کرده بود. او مدتی است که به عنوان چهره تبلیغاتی این عطرها فعالیت می‌کند.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

او تاپ جذب و شلوار مشکی‌رنگی را در زیر عبای آبی‌رنگش به تن داشت و با کیف و عینک آفتابی شیک و گران‌قیمتش این استایل پر بحث را به سرانجام رسانده بود. البته نباید از حضور کفش‌های استیلتو مشکی در این تیپ غافل شد.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

نامزد کریستیانو رونالدو که معمولا او را با اکسسوری‌های بزرگ، درشت و درخشانی می‌بینیم و بارها بابت استفاده از چنین زیورآلات و جواهرآلاتی مورد نقد قرار گرفته‌است، این بار نیز با انگشتر حلقه و چند رینگ پر زرق و برق دیگر ظاهر شد. ساعت او با بند پرنگین از گران‌قیمت‌ترین جزئیات استایلش بود. او از یک گلوبند که در قسمت جلویی باز هم با نگین‌ها تزئین شده، در ظاهرش بهره برده‌ بود. ناخن‌های بلند با فرنچ سفید هم این زرق و برق را همراهی می‌کردند.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

جورجینا چند ماه پیش مستند زندگی‌اش را در اسپانیا ساخت و در شبکه نتفلیکس منتشر کرد. او از بابت حرف‌های جدیدی که در مورد شروع و ادامه دادن رابطه‌اش با رونالدو و فرزندانش زد نیز به شهرت بیشتری دست یافت و بر سر زبان‌ها افتاد.

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

* محمد نوشت: جورجینا رودریگز، پارتنر کریستیانو رونالدو، در روز ملی عربستان با عبای عربی (لباس مخصوص عربی) هنگام خرید دیده شد و بار دیگر عربستان را به صدر اخبار برده!

* کامران هم توئیت زد: کریس به جورجینا بگو روفروشی هم تنش کنه بهش میاد!

* نرگس هم به اقدام خانواده رونالدو در روز ملی عربستان اینگونه واکنش نشان داد: رونالدو و جورجینا فقط برای یک مشت دلار! ارزشش را داشت؟

* کاربری به نام افسانه هم توئیت زد: جورجینا بار دیگر به عربستان آبرو داد و بن‌سلمان را شاد کرد!

همسر رونالدو روز ملی عربستان را با قهوه و بخور معطر جشن گرفت

عربستانی‌ها با همسر رونالدو به جهان فخر فروختند!

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید