تعداد کل بیت‌کوین‌های استخراج شده در جهان از ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد عبور کرده است.

قیمت بیت کوین به ۲۶ هزار و ۹۳۳ دلار رسید

‌به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۲ درصد پایین آمد و به ۲۶ هزار و ۹۳۳ دلار رسیده است.

این قیمت نسبت به ۷ روز پیش ۱.۳ درصد بالاتر بوده و با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت کوین از ۵۲۵ میلیارد دلار عبور کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۴ هزار بیت کوین به ارزش ۷.۶ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های استخراج شده در جهان از ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد عبور کرده است.

برخلاف بیت کوین اما اتریوم ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۱۸۷۶ دلار رسید. قیمت این ارز مجازی در ۷ روز گذشته ۵ درصد بالا رفته است. بازنده امروز بازار ریپل بود؛ چراکه با ۳.۳ درصد کاهش قیمت بیشترین افت را در میان ارزهای مطرح بازار به ثبت رساند. قیمت این ارز مجازی هم اکنون ۵۱ سنت است که البته هنوز نسبت به ۷ روز پیش بیش از یک درصد بالاتر است.

کاردانو اما ۰.۶ درصد کاهش قیمت داشت و ۲۵ سنت در بازار خرید و فروش می‌شود. دوج کوین هم ۰.۲۹ درصد پایین آمد و ۰.۰۶۱ دلار دست به دست می‌شود. به‌طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی کاهش نسبی داشت و به ۱۰۸۰ میلیارد دلار رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین این بازار ۴۱ میلیارد دلار حجم خورد که نسبت به دیروز ۲۰ درصد رشد کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید