ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد.

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا + علت قتل چه بود؟

به گزارش سلام نو، ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد.

دیروز مرحومه محمدی‌فر در اینستاگرام مطلبی درباره‌ی تهدید شدنش با چاقو توسط یک ناشناس که وارد ویلایشان شده و گریخته نوشته بود.

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.

به گزارش سلام نو، جسد این کارگردان در ویلای شخصی‌اش در یکی از مناطق ویلانشین کرج شده است.

در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.

این قتل در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ دیشب شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است

ویلا داریوش مهرجویی کجا بود؟ + محل قتل کارگردان علی سنتوری

قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به قتل رسیدند.

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

این خبر در تماس با یکی از سینماگرانی که محل حادثه حضور دارد نیز تایید شده است.

طبق پیگیری خبرنگار انتظامی ایسنا، این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ما به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست.

هنوز جزییات بیشتری از این حادثه، عاملان آن و انگیزه آن‌ها به صورت رسمی منتشر نشده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

خبر تکمیل می‌شود...

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا + علت قتل چه بود؟

پلیس استان البرز ساعتی پیش اعلام کرد که جسد داریوش مهرجویی در ویلای شخصی‌اش کشف شده است.

این اطلاعیه پلیس توضیحات بیشتری درباره ماجرا نداده است.

در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر اده است که برخی اخبار در شبکه‌های اجتماعی حاکی از قتل مهرجویی و همسرش حکایت دارد.

همچنین تصویری از یک نوشته منتسب به همسر مهرجویی در فضای مجازی منتشر شده است که متن این نوشته حاکی از تهدید به قتل آنها روایت می‌کند.

یک منبع خبری: داریوش مهرجویی به طرز مشکوکی جانباخته/ کارآگاهان جنایی مشغول بررسی هستند

رکنا نوشت: داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران در یکی از ویلاهای کرج درگذشت. تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران که به طرز مشکوکی جانباخته است توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است.

داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند!

داریوش مهرجویی (زادهٔ ۱۷ آذر ۱۳۱۸) فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی است. او یکی از فیلم‌سازان برجستهٔ ایران و از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران است.[۱] مهرجویی علاوه بر فعالیت در سینما، به نوشتن رمان و ترجمه نیز می‌پردازد. در ۱۳۹۳ از سوی سفیر فرانسه جایزهٔ شوالیه ادب و هنر فرانسه به او اهدا شد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) آمریکا است.

مهرجویی با ساختِ فیلم گاو (۱۳۴۸) نگاه‌ها را متوجه سینمای ایران کرد و به موج نوی سینمای ایران شکل داد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، او مدتی از ایران مهاجرت کرد، اما چند سال بعد به کشور بازگشت و به فیلم‌سازی پرداخت و عضو پیوستهٔ فرهنگستان هنر شد.[۲] از دیگر فیلم‌های مهم او می‌توان به اجاره‌نشین‌ها (۱۳۶۵)، هامون (۱۳۶۸)، سارا (۱۳۷۱)، پری (۱۳۷۳)، لیلا (۱۳۷۵)، درخت گلابی (۱۳۷۶)، مهمان مامان (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) اشاره کرد.

براساس نتایج یک نظرسنجی در سال ۱۳۸۳، مهرجویی با آفریدن هفت شخصیت، بیشترین شخصیت سینمایی ماندگار را در سینمای ایران خلق کرده‌است. همچنین، شخصیت هامون در فیلمی به همین نام از مهرجویی، ماندگارترین شخصیت در تاریخ سینمای ایران دانسته شده‌است.[۳] مهرجویی بارها جزء برترین فیلمسازان تاریخ سینمای ایران انتخاب شده، از جمله در نخستین رأی‌گیری مجلهٔ فیلم به سال ۱۳۶۷[۴] و در رأی‌گیری سال ۱۳۷۸ مجلهٔ دنیای تصویر[۵] و در نظرسنجی سال ۱۳۸۱ مجلهٔ نقد سینما.[۶] او در رأی‌گیری ۱۳۹۸ مجلهٔ فیلم به عنوان بهترین کارگردان تاریخ سینمای ایران انتخاب شد.[۷]

هرچند از آغاز فعالیت فیلم‌سازی شماری از فیلم‌هایش توقیف شده، مهرجویی همچنان به فیلم‌سازی ادامه می‌دهد. او جوایز متعدد بین‌المللی دریافت کرده‌است که می‌توان به جایزهٔ صدف طلایی بهترین فیلم جشنوارهٔ فیلم سن‌سباستین، سه جایزهٔ ذکر ویژه و جایزهٔ بخش نگاه نو و جایزهٔ فیپرشی از جشنوارهٔ فیلم برلین، جایزهٔ فیپرشی جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جایزهٔ هوگو نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو اشاره کرد.

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا + علت قتل چه بود؟

به گزارش سلام نو، وحیده محمدی‌فر فیلمنامه نویس وهمسر داریوش مهرجویی از ماجرای تهدیدش با چاقو توسط یک مهاجر افغانی و به سرقت رفتن گوشی، لب تاپ و دو سنتور با اسم و عکس داریوش مهرجویی و بهرام رادان خبر داد.

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا + علت قتل چه بود؟

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا + علت قتل چه بود؟

کل کل جالب داریوش مهرجویی و مرحوم انتظامی+ ویدیو

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    روحش شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید