مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای، آخرین وضعیت کرونا در کشور در بازه زمانی یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهرماه را اعلام کرد.

 وضعیت کرونا در ایران تا ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / فوت ۵۰ بیمار در یک هفته

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۳۴ دُز رسید.

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۱۷ نفر آنها بستری شدند.

شناسایی یک هزار و ۵۹ بیمار جدید کووید۱۹ در هفته گذشته در حالی است که هفته قبل از آن یک هزار و ۲۴۴ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شده بودند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۰ نفر رسید.

️متاسفانه در طول ۷ روز گذشته(یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهرماه)، ۵۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۸۱ هزار و ۱۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۴۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید