سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: طوفان الاقصی در واقع زلزله‌ای بوده که در منطقه و حتی در سراسر جهان ایجاد شد. مردم فلسطین با امکانات کم توانستند رژیم صهیونیستی را که دارای سلاح اتمی و تکنولوژی پیشرفته است به زانو در آوردند و شکستی ترمیم ناپذیر بدهند.

طوفان الاقصی زلزله‌ای در منطقه و جهان بود/ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند

به گزارش سلام نو سید کمال سجادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره موفقیت حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که به سرکوب مردم فلسطین، مخصوصا مردم غزه مشغول است. این مردم حق دفاع دارند و باید از خودشان دفاع مشروع انجام دهند.

وی افزود: علت توفیق حماس در عملیات طوفان‌الاقصی این است که آنها به لحاظ لجستیکی و دستیابی به سلاح‌ برای دفاع از خود، بسیار قدرتمند شده‌اند. در گذشته آنها با سنگ و وسایل ابتدایی از خودشان دفاع می‌کردند اما با دانش و فناوری که کسب کردند توانستند سلاح‌هایی را تولید کنند، البته جبهه مقاومت که جبهه وسیعی است از حماس حمایت می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: مقاومت فلسطین پس از ایجاد انسجام، برادری و اتحاد در میان جبهه مقاومت و رزمندگان گردان‌های القسام و حماس و با تلاش و توکل به خدای متعال و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی که داشتند این دفاع را انجام دادند به‌گونه‌ای که مقامات رژیم صهیونیستی حتی تصور آن را هم نمی‌کردند و این رژیم و مردم آن و حتی حامیان آنها مثل آمریکایی‌ها در یک شوک فرو رفتند.

ملت‌های مسلمان، حامی مردم فلسطین هستند

سجادی درباره وظیفه دولت‌های مسلمان در همراهی با ملت‌های خودشان در ارتباط با فلسطین گفت: ملت‌های مسلمان، همراه و همگام و حامی مردم فلسطین هستند. برخی از دولت‌ها مانند ایران، لبنان و سوریه نیز از مردم فلسطین حمایت می‌کنند اما متأسفانه برخی از دولت‌های مسلمان از ملت‌هایشان فاصله گرفتند و سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفتند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: یکی از توفیقات نبرد الاقصی، شکست مذاکرات کشورهای مسلمان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.

دولت‌های اسلامی نباید فقط فجایع غزه را نظاره کنند

سجادی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و جهان تصریح کرد: دولت‌های مسلمان باید به مطالبات به‌حق ملت‌ها توجه کنند و وظیفه اسلامی و انسانی خود را در حمایت همه جانبه، مالی و تسلیحاتی به ملت فلسطین انجام دهند.اما برخی از این دولت‌ها کمک نمی‌کنند و این کشتار بسیار فجیع زنان و کودکان فلسطینی را فقط نظاره‌گر هستند که البته مردم این کشورها باید دولت‌های خود را مجبور به کمک به مردم فلسطین کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تعلل دولت‌های مسلمان منطقه در همسویی با ملت‌ها گفت: وابستگی‌هایی میان برخی از دولت‌های اسلامی منطقه و حامیان رژیم صهیونیستی مثل آمریکا و بعضی از کشورهای غربی وجود دارد.برخی دولت‌های منطقه از سرنگونی حکومت خود هراس دارند.

سجادی با بیان اینکه برخی دولت های اسلامی برای مردم فلسطین حق دفاع و آزادی قائل نیستند، خاطرنشان کرد: برخی از این دولت‌ها از این مسئله هراس دارند که حامیان رژیم صهیونیستی کارهایی علیه حکومت آنها انجام دهند که منجر به سرنگونی آنها شود.

طوفان الاقصی زلزله‌ای در منطقه و جهان بود

سجادی درباره تاثیر عملیات طوفان‌الاقصی بر نظم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اظهار کرد: طوفان الاقصی در واقع زلزله‌ای بوده که در منطقه و حتی در سراسر جهان ایجاد شد. مردم فلسطین با امکانات کم توانستند رژیم صهیونیستی را که دارای سلاح اتمی و تکنولوژی پیشرفته است به زانو در آوردند و شکستی ترمیم ناپذیر بدهند.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند خسارت‌هایی که در این ماجرا به آنها وارد شد و اعتباری را که از دست داده است، ترمیم کند و همین موضوع، بزرگترین پیروزی برای رزمندگان فلسطین و غزه بوده است که آن افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را متزلزل کردند.

عملیات طوفان الاقصی منجر به مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها شده است

این فعال سیاسی یادآور شد: البته ضربه‌ای که بر اثر حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم صهیونیستی وارد آمد، دارای ابعاد و اقسام گوناگون است. یکی از ابعاد، مهاجرت معکوسی است که بر اثر این حمله به وجود آمد و بر اساس برخی اخبار گفته شده است که یک میلیون یا حتی بیشتر از یهودیانی که از غرب و کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی آمده بودند، در حال بازگشت به کشورهای خود هستند.

وی پیروزی مردم غزه را بلندمدت و ادامه‌دار خواند و افزود: واقعیت این است رژیم صهیونیستی مانند غده سرطانی در میان ملت‌های مسلمان ایجاد شده و در اینجا جایی ندارند بنابراین این رژیم غاصب باید جای دیگری برای ایجاد کشور اسرائیل یا یهودی یا رژیم آپارتاید، پیدا کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید