وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ما که الگویشان شهید فهمیده و آرمان علی وردی است می خواهند کودکان غزه و فلسطین در آرامش و امنیت باشند.

صحرایی: خواسته دانش آموزان ایرانی آرامش برای کودکان غزه است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رضا مراد صحرایی روز دوشنبه در « اجتماع ۱۰ هزار نفری نسل طوفان» در تبریز اظهار کرد: دانش آموزان ما یک حرف با تمام دنیا دارند و اینکه همواره در کنار مظلومان ایستاده اند و دفاع از مظلوم در ریشه ماست.

وی ادامه داد: امروز برخی کشورهای عربی شریک ظالمان هستند حال آنکه کسی که ظلمی ببیند و پیام مظلومیت بشنود و کاری نکند مسلمان نیست .

صحرایی گفت: پیام دانش آموزان ایرانی به تمام کشورهای مسلمان این است که دانش آموزانتان را به میدان بیاورید تا مهیب « مرگ بر اسراییل » را فریاد بزنند.

وی با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس گفت: ما ایرانیان رهبر خود را دانش آموزی می بینیم که جانش را در راه دفاع از میهن فدا کرد .

وزیر آموزش و پرورش افزود: امروز شاهد وناظر این همایش، معلمان شهید ما هستند که به جنگ کفر رفتند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه قوی ضامن ایران قوی است و باید هر چه داریم برای این فرزندان هزینه کنیم.

صحرایی با بیان اینکه امروز کودکان ما با عروسک های خود در این همایش حاضر شده اند گفت: این کودکان می خواهند با عروسکهای خود با کودکان غزه همدردی کنند.

وی ادامه داد: این نسل نسل طوفان است نسل قاسم سلیمانی است که در یکایک دانش آموزان این کشور تکثیر شده است .

وی با بیان اینکه نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید، گفت: ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می خواهیم دنیای بی اسراییل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر اسراییل نباشد چه می شود .

صحرایی با اشاره به اینکه مردم غزه دل به این نسل بسته اند، از دانش آموزان حاضر خواست که مهربانی خود را با کودکان غزه به شراکت بگذارند.

وی اظهار کرد: امریکا، انگلیس ، آلمان و فرانسه که وجودشان بسته به وجود اسراییل است خود می دانند که اسراییل در حال نابودی است.

در این همایش پویش ملی فریاد عروسک ها رونمایی شد.

همچنین کتاب « شهدای فرهنگ و دانش آموزی» در آستانه کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی رونمایی شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید