اقامت انگلستان برای طیف وسیعی از مهاجران این کشور مهم است از این رو همراه باشید و درباره اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری بدانید.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

سلام نو _ سرویس گردشگری: اخذ اقامت انگلستان از طریق چندین روش صورت میگیرد.

کار و سرمایه گذاری از بهترین راه های اخذ اقامت انگلستان هستند، لازم به توجه است که ویزای تحصیلی به تنهایی نمی تواند منجر به اقامت انگلیس شود و باید پس از اتمام تحصیل تبدیل به ویزای کار شود.

یکی از مهم ترین راهای اقامت انگلستان دریافت ویزای Skilled Worker است و هزینه درخواست ویزا بسته به شرایط از ۶۲۵ پوند تا ۱۴۲۳ پوند متغیر است.

ویزاهای دیگری نیز برای اقامت طولانی مدت یا کوتاه مدت انگلستان وجود دارند که هرکدام شرایط متفاوتی دارند، از مهم ترین شرایط برای اخذ اقامت انگلستان می توان به داشتن مدارک تحصیلی مناسب، سطح زبان بالاتر از ۵.۵، در صورت ویزای کاری داشتن پیشنهاد کاری و سابقه کار و تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های خود و خانواده خود اشاره کرد.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار پوندی در انگلستان و یا به طور کلی سرمایه‌گذاری در هر کشور دیگری برای گرفتن اقامت آن کار بسیار خطرناکی است و قبل از انجام دادن این کار تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

چنانچه خواستار دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری هستید بایستی مدت زمان ثابت ماندن پول خود را در این سرمایه‌گذاری و همچنین استراتژی مورد نظر خود را برای سرمایه‌گذاری تعیین کنید.

و این موضوع را در نظر داشته باشید که برای حداقل زمان ۵ سال هدف گذاری نمایید.

بعد از آماده کردن تمامی مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری مانند مدارک تحصیلی، مدارک مالی، فرم‌های اطلاعات، تمامی مدارک شناسایی و ارائه این مدارک به سفارت انگلستان در صورتی که دارای هیچ سوء سابقه‌ای نباشید، ویزای سرمایه‌گذاری برای شما و همراهان شما صادر می‌گردد.

بعد از گذشت ۵ سال فعالیت در شاخه مورد نظر شما و پرداخت منظم مالیات به دولت کشور انگلستان شما می‌توانید برای دریافت اقامت دائم برای خود و همراهانتان اقدام نمایید.

اقامت انگلستان با خرید ملک

کشور انگلستان در محدوده شمال غرب اروپا و قسمت شمالی اقیانوس اطلس واقع شده است.

پایتخت این کشور شهر لندن است و لیورپول، بیرمنگام، منچستر و ادینبورگ از جمله شهرهای بزرگ در این محدوده می باشند.

کشور انگلستان در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین مراکز جذب سرمایه گذاران خارجی در اروپا معرفی شده است.

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری خارجی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که از جمله آن، مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک می باشد.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

گرچه خرید ملک در انگلستان، منجر به اخذ اقامت نمی شود؛ اما یک سرمایه گذاری پرسود است و به همین دلیل توصیه می شود که متقاضیان از طرق دیگر مهاجرتی مانند روش های سرمایه گذاری دارای آثار اقامتی به این کشور مهاجرت کرده و سپس اقدام به خرید ملک در انگلستان نمایند.

متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک بایستی از سرمایه لازم اطلاع داشته و منابع آن را تأمین نمایند؛ چرا که دریافت وام های بانکی انگلستان برای اتباع غیراروپایی، دارای مراحل پیچیده و دشواری می باشد.

به منظور اطلاع از قیمت خانه ارزان در انگلستان و شهرهایی مانند لندن و شفیلد، پیشنهاد می کنیم.

در رابطه با مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک می توان گفت که خرید ملک در انگلستان، برای اتباع خارجی امکان پذیر است و افراد خارجی حتی اگر نخواهند در کشور انگلستان حضور یابند، قادر به خرید ملک در این کشور می باشند.

نکته بسیار مهم در رابطه با این موضوع آنست که بهتر است افراد خارجی توانایی مالی خود را قبل از اقدام به خرید ملک در انگلستان، به طور کامل و واقع بینانه مورد بررسی قرار داده و شرایط خود را با شرایط خرید ملک در انگلستان مطابق سازند؛ چرا که در غیر این صورت، چنانچه وجه نقد کافی جهت پرداخت بهای ملک و سایر هزینه های جانبی آن را نداشته باشند، امکان درخواست رهن و دریافت وام به راحتی برای آنان فراهم نیست.

به طور کلی اخذ اقامت اروپا با خرید ملک امکان پذیر است؛ اما این روش مهاجرتی و اخذ اقامت به طور مستقیم در برخی کشورهای اروپایی ممکن می باشد.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

با طرح این موضوع، به احتمال زیاد این سوال در ذهن شما مطرح می شود که آیا اخذ اقامت از طریق خرید ملک در انگلستان امکان پذیر هست یا خیر؟

آیا کشور انگلستان نیز در فهرست کشورهایی قرار دارد که امکان اخذ اقامت اروپا با خرید ملک را فراهم می نماید یا خیر؟

در رابطه با اخذ اقامت انگلیس از طریق خرید ملک و به طور کلی سرمایه گذاری در املاک این کشور باید به این نکته توجه کرد که مهاجرت به انگلستان از طریق خرید ملک در این کشور به خودی خود، یک روش اصلی برای مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت آن محسوب نمی شود.

با توجه به بررسی شاخص های سرمایه گذاری در انگلستان همچون نرخ مصادره اموال، کیفیت نظارت و کنترل فساد و وجود امنیت اقتصادی بسیار بالا در این کشور، می توان از طریق سرمایه گذاری و اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان، اقامت انگلستان را دریافت کرده و سپس اقدام به خرید ملک در انگلستان کرد.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل

برای اخذ اقامت انگلیس بعد از تحصیل، یکی از راه‌های خیلی مرسوم اشتغال به کار پس از تحصیل است. یعنی باید یک مسیر مشخص را کامل طی کنید.

اینجا برای شما با جزئیات کامل این مسیر را توضیح می‌دهیم.

بعد از تمام شدن تحصیلتان در انگلستان، ویزای تحصیلی شما هم تمام می‌شود اما نکته اینجاست که شما باید قبل از اتمام تحصیل برای نوع دیگری از ویزا اقدام کنید.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اسم این ویزا چیست؟ ویزای فارغ‌التحصیلی (Graduate visa) یا (Tier-۲ visa). مدت این ویزا بستگی به مقطع تحصیلی شما دارد.

اگر در انگلیس کارشناسی یا کارشناسی ارشد می‌خوانید، مدت این ویزا برای شما ۲ سال است. اما اگه دکتری می‌خوانید، مدت این ویزا برای شما ۳ سال است.

قرار است در این ۲ یا ۳ سال چه کار کنید؟ شما باید دنبال کار بگردید.

آن هم نه هر کاری. کار پس از تحصیل در انگلیس باید مرتبط با رشته شما باشد و درآمد آن و کمپانی‌ای که شما را استخدام کرده مورد تایید دولت انگلستان باشد. وقتی این شغل طلایی را پیدا کردید، با کارفرما قرارداد می‌بندید.

شما باید ۵ سال به کار کردن و مالیات دادن در انگلستان ادامه بدهید.

بعد از این ۵ سال، شما واجد شرایط هستید تا برای اقامت دائم یا (permanent residence) یا (PR) اقدام کنید. در صورتی که با درخواست شما موافقت بشود شما Indefinite leave to Remain (ILR) را کسب می‌کنید.

به این مدرک (settled status) هم گفته می‌شود. این مدرک به شما اجازه اقامت دائم می‌دهد اما ممکن است تحت شرایطی از شما گرفته شود. در چه صورت؟ در صورتی که:

  • برای بیش از دو سال خارج از انگلیس باشید.
  • مرتکب یک جرم جدی شده باشید.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

حواستان باشد که شما با این مدرک، شهروند انگلستان نیستید و نمی‌توانید برای پاسپورت این کشور اقدام کنید. بعد از گذشت یک سال از PR، شما می‌توانید برای شهروندی انگلستان اقدام کنید. برای این کار هم شما باید یک سری شرایط را داشته باشید:

  • سنتان بالای ۱۸ سال باشد.
  • حتما قبل از ثبت درخواست، ۵ سال در انگلیس زندگی کرده باشید.
  • سطح زبان مناسبی داشته باشید.
  • آزمون Life in the UK test را پاس کرده باشید.
  • بخواهید به زندگی در انگلستان ادامه دهید.
  • جرم یا قانون‌شکنی نکرده باشید.

بعد از اتمام دوران تحصیل در انگلستان، ویزای تحصیلی نیز به اتمام رسیده و باید قبل از موعد آن برای دریافت ویزای دیگری اقدام کنید.

ویزای فارغ‌التحصیلی یا Tier-۲ visa یکی از انواع ویزایی است که می‌توانید برای اخذ آن اقدام کنید.

دریافت آن به مقطع تحصیلی شما بستگی دارد.

در صورتی که دانشجوی دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشید، مدت این ویزا برای شما ۲ سال بوده و اگر دکتری بخوانید، مدت این ویزا ۳ سال در نظر گرفته می‌شود.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

در این مدت دو یا سه ساله باید به دنبال کار باشید.

اشتغال به کار پس از تحصیل در انگلیس باید مرتبط با رشته شما بوده و درآمد آن و شرکتی که شما را استخدام نموده است نیز مورد تایید دولت انگلستان قرار بگیرد.

پس از یافتن این شغل باید با کارفرما قرارداد ببندید. پس از آن می‌بایست ۵ سال مداوم کار کرده و مالیات پرداخت کنید.

بعد از گذشت این دوره ۵ ساله، واجد شرایط دریافت اقامت دائم خواهید شد.

اقامت انگلستان از طریق کار

یکی از راه های اخذ کارت اقامت انگلستان ورود به بازار کاری این کشور می باشد.

متقاضیانی که درخواست مهاجرت کاری به انگلستان را دارند می توانند با توجه به شرایط خود درخواست ویزای کاری جهت ورود به بازار کاری این کشور را داشته باشند.

همان طور که برای شما عزیزان شرح داده شد، یکی از راه های اقامت در انگلستان اخذ ویزا های کاری این کشور می باشد.

کشور انگلستان به متقاضیانی که درخواست ویزای این کشور را دارند انواع متفاوتی از ویزا های کاری را ارائه می دهد.

قابل توجه است افرادی که در این کشور به عنوان دانشجو مشغول تحصیل می باشند به راحتی می توانند وارد بازار کاری این کشور شوند و درخواست اقامت دائم انگلستان داشته باشند.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از راهای اقامت انگلستان دریافت ویزای Skilled Worker می باشد. ویزای Skilled Worker به شما این امکان را می دهد که برای انجام یک کار واجد شرایط با یک کارفرمای تایید شده به بریتانیا بیایید یا در آن بمانید. این ویزا جایگزین ویزای کاری Tier ۲ (عمومی) شده است.

شرایط شایستگی برای این ویزا به صورت زیر می باشد:

  • برای یک کارفرمای بریتانیایی که توسط وزارت کشور تأیید شده است کار کنید

  • یک "گواهی حمایت" از کارفرمای خود با اطلاعاتی در مورد موقعیت شغلی که در انگلستان به شما پیشنهاد شده است داشته باشید.

  • کار مورد نظر یکی از شغل های لیست مشاغل واجد شرایط باشد

  • حداقل حقوق قانون کار رادریافت کنید که این موضوع به نوع کاری که انجام می دهید بستگی دارد

سایر شرایط به نوع شغل شما بستگی دارد. قبل از درخواست ویزای اسکیل ورکر باید یک پیشنهاد شغلی تایید شده داشته باشید.

برای دریافت این ویزا بایستی قادر باشید که به زبان انگلیسی صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و بفهمید.

معمولاً هنگام درخواست باید دانش انگلیسی خود را از طریق ارائه مدرک زبان ثابت کنید.

ویزای اسکیل ورکر انگلیس می تواند تا ۵ سال صادر شود و بعد از این مدت نیاز به تمدید ویزای خود خواهید داشت.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل + اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

پس از انقضای ویزای خود یا تغییر شغل یا کارفرما، باید برای تمدید یا به روز رسانی ویزای تان اقدام کنید.

پس از ۵ سال، این امکان وجود دارد تا برای اقامت دائم در انگلیس درخواست دهید.

این کار به شما این اجازه را می دهد تا زمانی که مایلید در انگلیس زندگی، کار و تحصیل کنید و در صورت واجد شرایط بودن، برای دریافت مزایا درخواست دهید.

هنگامی که برای ویزای Skilled Worker درخواست می کنید، باید پول کافی داشته باشید و هزینه درخواست را بپردازید.

هزینه درخواست ویزا بسته به شرایط شما از ۶۲۵ پوند تا ۱۴۲۳ پوند متغیر است. هم چنین هزینه های مازاد مربوط به بیمه درمانی نیز وجود دارد که در حدود ۶۲۴ پوند در سال خواهد بود.

هم چنین برای ورود به انگلیس بایستی حداقل ۱۲۷۰ پوند در دسترس داشته باشید (مگر اینکه معاف باشید) البته اگر شغل شما در لیست مشاغل کمبود باشد، هزینه درخواست کمتری را پرداخت خواهید کرد که این امر در زمان اقدام مشخص خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید