سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

اصلاحات دفترچه آزمون سراسری و دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ و اطلاعیه ۱۴۰۲/۹/۵، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح ذیل این اطلاعیه»، به اطلاع می‌رساند متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام تا پایان شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۱ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.


موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
۱) بخش «۲-۲» شرایط و ضوابط آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

الف) مواد امتحانی و ضرایب دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم صرفاً شامل دو مادهٔ امتحانی زیر است:
۱- "هوش و استعداد معلمی" با ضریب ۳،
۲- "تعلیم و تربیت اسلامی" با ضریب ۲
عنوان منابع درسی و مطالعاتی برای دو ماده امتحانی فوق بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ اعلام خواهد شد.
لازم به توضیح است ماده امتحانی "فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی" از دفترچه ویژه آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان، حذف شد.

ب) شرط معدل از ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان حذف شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید