در مطلب زیر در سلام نو به بررسی کامل خودرو شاین مکس هیربدی توربو پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

همه چیز درباره خودرو شاین مکس هیبریدی | خودرو شاین مکس هیبردی چه امکاناتی دارد؟

به گزارش سلام نو، خودرو شاین مکس هیربدی یکی دیگر از خودروهای چین است . شاین مکس هیربدی قرار است توسط شرکت ایران خودرو عرضه شود.مشخصات شاین مکس هیربدی چزی شبیه لاماریHEV است. در ادامه به معرفی بیشتر این خخودرو پرداخته ایم.

طراحی ظاهری شاین مکس هیبریدی

شاین مکس از نظر طراحی ظاهری، خودرویی با استایل جذاب و خشمگین به نظر می آید و این مورد، به‌خصوص در رنگ های تیره بیش تر خود را نمایان می سازد. در بخش دماغه شاهد به‌کارگیری یک جلوپنجره بزرگ با قطعات کرومی پله ای در دو طرف هستیم، که به چراغ ها نیز متصل شده است. گرافیک چراغ ها زیباست و فرم سپر نیز حالتی عضلانی و اسپرت دارد. وجود یک خط سبز روی جلوپنجره و نوشته max با رنگ سبز نیز بر هیبریدی بودن و در واقع، پاک بودن این خودرو دلالت دارند.

نمای کناری فرمی فست بک دارد و امتداد سقف خودرو با شیبی ملایم به درِ صندوق ختم می شود. یک نوار کرومی بالای پنجره های کناری و دو خط شخصیت را هم می توان از دیگر المان های کنار خودرو برشمرد. در بخش انتهایی نیز چراغ های به‌هم پیوسته با گرافیک داخلی دودی رنگ به چشم می آیند و البته نوشته AEOLUS و DFM و همچنین A۶۰MAX و Hybrid از جمله بج هایی هستند که روی درِ صندوق نصب شده اند.

شاین مکس هیربدی

کابین و امکانات ایمنی و رفاهی

کابین نسخه هیبریدی تریم مشکی رنگ با خطوط سبز دارد، که باز هم تأکیدی بر هیبریدی بودن خودرو به حساب می آید. نکته مهم در نسخه هیبریدی، کاهش محسوس سطح امکانات ایمنی و رفاهی آن است و دلیل آن هم گران بودن قوای فنی خودرو و کاهش قیمت نهایی از طریق حذف آپشن هاست.

این خودرو به صورت کلی دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه اتومات، شش ایربگ، سقف پانوراما، سیستم استارت و ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، شیفتر الکترونیکی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، کلاستر دیجیتالی، مانیتور عریض، مود رانندگی اکو و اسپرت، کروز کنترل، تریم داخلی چرمی و… است.

شاین مکس هیربدی

مشخصات فنی شاین مکس هیبریدی

دانگ فنگ شاین مکس هیبریدی، همان موتور نسخه بنزینی‌اش را در سینه دارد، که یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است، با این تفاوت که شاین مکس هیبریدی، مجهز به تکنولوژی GDi نیست. به همین دلیل است که علیرغم برخورداری این خودرو از یک پیشرانه برقی، همچنان قدرت آن نسبت به نمونه بنزینی کم‌تر است. ماحاصل ترکیب پیشرانه بنزینی با موتور الکتریکی، ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. نیروی تولیدی هم از طریق یک گیربکس E-CVT به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

جالب است بدانید شاین هیبریدی مشخصاتی دقیقاً برابر با لاماری هیبریدی دارد که توسط آرین موتور عرضه خواهد شد. دلیل این امر هم یکی بودن کمپانی مادر این دو خودروست.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید