نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما و تلویزیون پر صفحه شخصی اینستاگرام خود به مناسبت روز زن ویدیویی از خودش و مادرش که در دارم نشسته‌اند منتشر کرد.

ضایع‌شدن نعیمه نظام دوست توسط مادرش! + فیلم

به گزارش سلام نو، نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می‌خورد.

نظام‌دوست در یک خانواده 6 نفره با اصالت رشتی در شهر تهران به دنیا آمد و در بین چهار خواهر فرزند سوم می باشد و سال ها پیش پدرش را از دست داده است.

نظام دوست از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقمند شدم تا اینکه سال 1370 در 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کردم.

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه «نوروز 72» داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با ساعت «خوش شانس» مهران مدیری خوش درخشید.

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

نظام دوست سال 1382 وقتی 29 ساله بود در فیلم «بر بوم زمان» بعنوان دستیار و منشی صحنه حضور داشت تا اینکه سال 1386 اولین بار در فیلم «توفیق اجباری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در قامت بازیگر ظاهر شد«ساعت خوش» خیلی اتفاق خوبی برایم بود ، با نقش ژینوس در سریال «پلیس جوان» خیلی شناخته شدم و همه آن را دوست داشتند.

نقش شاخص من با «مامان نیاز» عموپورنگ بود و مردم خانم کمالی در فیلم «هزار پا» و نقشم در سریال «ریحانه» را هم دوست داشتند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید