فرمانده انتظامی استان از زمین‌گیر شدن یک شرور و سارقِ مسلحِ سابقه‌دار طیِ درگیری مسلحانه با پلیس در شهرستان بروجرد خبر داد.

درگیری مسلحانه سارقِ مسلح  با پلیس + سارق کشته شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سردار "یحیی الهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله‌های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: سارقان به محض رویت پلیس، ضمن تیراندازی به سمت حافظان امنیت، اقدام به فرار می کنند که پس از تعقیب و گریز توسط مأموران خودرو از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفته و متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: در ادامه اشرار و سارقان مسلح اقدام به تداومِ تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کرده که یک نفر از آنها به هلاکت می‌رسد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد پلاک خودرو توقیف شده جعلی بوده و در بازرسی یک قبضه سلاح کمری به همراه ۲۲عدد فشنگ، ۲ دستگاه بی سیم، تعداد ۲ کلاه جهت پوشاندن صورت، دستکش و دیلم و سایر اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه شرور و سارقِ مسلحِ به هلاکت رسیده دارای سوابقِ متعددی از جمله سرقتِ مسلحانه، سرقت‌هایِ متعددِ منزل، سرقت به عنف و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است، گفت: خودرو مورد استفاده سارقان جهت بررسی به مقر انتظامی دلالت داده شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید