طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

طی دو روز آینده گرم ترین مرکز استان کدام شهر خواهد بود؟

هواشناسی اعلام کرده که سامانه بارشی وارد کشور می شود که سبب رگبار باران و رعد و برق در استان های جنوبی می شود.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس ، هواشناسی اعلام کرد: جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ بهمن) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه‌شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است.

 یکشنبه (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. در جزایر شمال خلیج فارس و شمال بوشهر بارش شدت خواهد داشت و دریا مواج و متلاطم است.

 دوشنبه (۲۳ بهمن) گستره فعالیت این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان است. در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

 سه‌شنبه (۲۴ بهمن) در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی و بعد از ظهر این موج از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

 طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید