سرلیست انتخاباتی صدای ملت در انتخابات مجلس گفت: جناح‌‍بندی دیوارکشی بی‌حاصل در کشور است و باید از دیوارکشی دوری کرد.

علی مطهری: جناح‌‍بندی دیوارکشی بی‌حاصل است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علی مطهری، روز پنجشنبه (سوم اسفندماه) در نشست خبری معرفی لیست صدای ملت برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که برخی از گروه ها احساس شد در انتخابات مشارکت نمی کنند، این شرایط را مناسب ندیدیم و حضور خود را اعلام کردیم. چرا که اصلاح امور فقط با حضور مردم در انتخابات میسر خواهد شد و اینکه با عدم مشارکت به براندازی نظام یا ضعف نظام فکر کنیم، سیاست نادرستی است.

 سر لیست فهرست صدای ملت افزود: به رغم برخی انتقادهایی که به بازداشت های بی مورد و تبعیض ها داریم، اما همچنان معتقدیم که برای حل مسائل کشور باید در انتخابات پیش رو حاضر شد.

وی ادامه داد: گروه های مختلفی در تهیه فهرست نهایی همراهی کردند و شعار ما عقل‌گرایی و دوری از تبعیض است و معتقدیم می توانیم زمینه تغییر خوب را ایجاد کنیم. بر همین اساس افراد حاضر در فهرست صدای ملت از همه احزاب و گروه ها مانند اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل حضور دارند و فهرست صدای ملت فقط به اصلاح طلب ها اختصاص ندارد.

مطهری جناح‌‍بندی را دیوارکشی بی‌حاصل در کشور تعبیر کرد و گفت: هرچند اختلاف‌هایی بین گروه‌ها وجود دارد ولی برای پیشرفت کشور باید این دسته بندی ها کنار گذاشت و از دیوارکشی دوری کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید