بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 و ماموران بررسی صحنه جرم وارد محل جنایت شدند و تحقیقات از همان لحظات آغاز شد.

مرگ مرد ۶۰ ساله افغانی در خوابگاه دخترانه + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۹:۳۰ دقیقه شامگاه جمعه ۴ بهمن ماه مرد وحشت زده ای با پلیس تماس گرفته و اعلام کرد جسد همکارش را در اتاقک نگهبانی پیدا کرده است بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۳۴ سعادت آباد به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در محل جنایت در میدان فرهنگ با خوابگاه دانشجویی دخترانه ای روبرو شدند که مشخص بود زمان زیادی که متروکه شده و در همین حال جسد غرق در خون مردی ۶۰ ساله را مشاهده کردند که روی زمین افتاده و به گفته عوامل اورژانس چند ساعتی از زمان مرگش گذشته است.

بررسی های ابتدایی تیم پلیسی نشان از این داشت که قربانی با ضربات متعدد جسمی سخت از پشت سر به ناحیه سرش ضربه وارد شده و به قتل رسیده است ، درها از داخل اتاقک نگهباتی قفل وکلید روی در باقی مانده بود همین موضوع کافی بود تا پای بازپرس جنایی برای کشف این قتل معمایی را به این پرونده باز کند.

بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 و ماموران بررسی صحنه جرم وارد محل جنایت شدند و تحقیقات از همان لحظات آغاز شد.

در گام اول مردی که مدعی بود صاحب این خوابگاه دخترانه متروکه است مورد بازجویی قرار گرفت او به بازپرس جنایی گفت: ۵ ماه قبل از طریق یکی از دوستان نزدیکش با قدرت (مقتول) آشنا شده و او را به عنوان نگهبان ساختمان استخدام کرده است.

وی در ادامه گفت: طبق معمول هر شب با قدرت تماس گرفتم تا از اوضاع ساختمان مطلع شوم اما هرچه زنگ زدم جواب نداد، نگران شدم و خودم را ساختمان رساندم ، بارها زنگ در را زدم ولی صدایی نشنیدم وقتی تلاش کردم با کلید خودم در ساختمان را باز کنم موفق نشدم، متعجب از پنجره کناری به داخل نگاه کردم که دیدم قدرت غرق در خون روی زمین افتاده برای همین با پلیس تماس گرفتم.

بازپرس رضازاده به رکنا گفت:به گفته شاهدین و مالک خوابگاه قربانی از نظامیان قدیمی افغانستان بوده که بعد از حضور طالبان و مرگ پسرش و مهاجرت همسرش به امریکا برای کار و سپس مهاجرت به ایران آمده بود تا چند ماه دیگر نزد همسرش برود.

پس از اتمام تحقیقات اولیه در صحنه جرم به دستور بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای جنایی جسد برای برسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و شناسایی قاتل در دستور کار اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید