این جشنواره در بخش‌های شعر، خوشنویسی، داستان و عکس پذیرای آثار شرکت کنندگان بود و تا پایان مهلت مشخص شده، حدود یک هزار اثر به دبیرخانه آن رسید.

۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره ملی، هنری، ادبی «انتخاب» ارسال شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی هنری ادبی انتخاب خبر داد.

به گزارش سلام نو سرهنگ محمد براتی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز،  ۱۵ اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: مردم ما در انتخابات با ثبت حماسه ماندگار و دشمن شکن سبب اقتدار نظام و شکست دشمنان شدند.

وی افزود: در این حماسه ماندگار همه اقشار مختلف حضور داشتند و هر کسی به شیوه خودش کمک کرد تا مشارکتی مناسب در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان پیش‌بینی می‌کردند حدود ۲۰ درصد مردم کشور پایه صندوق‌های رای بیایند، بیان کرد: اما مردم عزیز ما در انتخابات باری دیگر یک حماسه خلق کردند و خراسان شمالی جزو ۵ استان برتر شد و این موضوع می‌طلبد که مسئولان با اقدامات مناسب، پاسخ این حضور مردم را بدهند.

سرهنگ براتی همچنین گفت: نخستین جشنواره ملی هنری ادبی انتخاب با موضوع مشارکت مردم از دو ماه گذشته کار خود را آغاز و فراخوان آن اعلام شد.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های شعر، خوشنویسی، داستان و عکس پذیرای آثار شرکت کنندگان بود و تا پایان مهلت مشخص شده، حدود یک هزار اثر به دبیرخانه آن رسید.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار گفت: ۴۳۵ اثر از استان‌های کشور در زمینه شعر، ۱۴۲ اثر در بخش داستان، ۴۸ اثر در بخش خوشنویسی و ۲۳۶ اثر در بخش عکس موبایل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی تاکید کرد: ۲۴ اثر منتخب در چهار بخش روز شنبه ۱۹ اسفند ماه در سالن همایش بانک ملی اعلام و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید