فناوری توقف انتشار حرارتی Samsung SDI در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت. این شرکت از دریچه‌های داخلی برای تخلیه گرما و گاز ناشی از ضربه یا آتش‌سوزی استفاده می‌کند تا گسترش فرار حرارتی را به حداقل برساند.

این اختراع سامسونگ زندگی را راحت تر می‌کند!

به گزارش سلام نو به نق از خبرآنلاین سامسونگ می‌خواهد آینده خودروهای الکتریکی را متحول کند. باتری انقلابی سامسونگ تنها در عرض ۹ دقیقه شارژ می‌شود و ۲۰ سال عمر مفید دارد!

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی در نمایشگاه سی و هفتم سمپوزیوم و نمایشگاه خودروهای الکتریکی (EVS37) که به المپیک خودروهای برقی معروف است، از فناوری‌های نوآورانه باتری رونمایی کرد که طی 9 دقیقه شارژ شده و تا 20 سال عمر می‌کنند.

جزئیات فنی باتری انقلابی سامسونگ برای خودروهای برقی

این شرکت برنامه بلندپروازانه خود برای تولید انبوه باتری‌های حالت جامد تا سال ۲۰۲۷ را اعلام کرد. همچنین، سامسونگ اس‌دی‌آی قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ باتری‌هایی تولید کند که در مدت ۹ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شوند. آن‌ها همچنین در تلاشند تا سال ۲۰۲۹ باتری‌هایی برای خودروهای الکتریکی با طول عمر بیش از ۲۰ سال توسعه دهند.

سامسونگ در EVS37، باتری‌های حالت جامد را در اولویت قرار داده است. این شرکت ممکن است مزایای منحصر به فرد باتری‌های حالت جامد خود را به نمایش بگذارد. از جمله فناوری اختصاصی بدون آند و بالاترین چگالی انرژی در صنعت که 900 وات ساعت بر لیتر است.

اقدام تازه‌ای که راحتی انسان‌ها را دوچندان می‌کند!

مدیرعامل سامسونگ اس‌دی‌آی، یون-هو چوی، گفت: شرکت Samsung SDI در مسیر دستیابی به فناوری‌های کلیدی برای نوآوری‌های پیشرو در صنعت قرار دارد که شامل باتری‌های حالت جامد، شارژ فوق سریع و باتری‌هایی با طول عمر فوق‌العاده بالا می‌شود. با ارتقاء تکنولوژی که توسط فناوری «فاصله فوق العاده» ما امکان پذیر شده، بازار جهانی خودروهای الکتریکی در آینده پیشگام خواهد بود.

علاوه بر این، فناوری توقف انتشار حرارتی Samsung SDI در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت. این شرکت از دریچه‌های داخلی برای تخلیه گرما و گاز ناشی از ضربه یا آتش‌سوزی استفاده می‌کند تا گسترش فرار حرارتی را به حداقل برساند.

اما در مورد باتری حالت جامد برای گوشی‌های هوشمند، با توجه به اهمیت باتری در گوشی‌های هوشمند، بعید است سامسونگ به این زودی چنین تجربه‌ای را به‌صورت عمومی انجام دهد. در حال حاضر فناوری باتری حالت جامد برای دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس نیست و نیاز به اطمینان از ایمنی آن پیش از عرضه به عموم مردم است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید