سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از او در کنار پدرش که شباهت ی به او دارد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شباهت باورنکردنی سحر دولتشاهی به پدرش! + عکس

به گزارش سلام نو، سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و مجری سابق است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

مادرش «فرشته عدل» نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش «فضلی» مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد.

یک برادر بنام «روزبه» و یک خواهر «نسیم» دارد که هر دو ساکن خارج کشور هستند.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله و دانشجوی بازیگری بود با نمایشی بنام «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی حمید امجد آغاز کرد.

او سپس با گروه های نمایشی «پرچین، ویرگول» و تئاتر «بازی» به سرپرستی مرحوم آتیلا پسیانی همکاری کرد و سمت های دستیار کارگردان تا مترجم متن را نیز تجربه کرد.

برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ با فیلم سینمایی «فرزند صبح» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۶ با سریال «کتابفروشی هدهد» مرضیه برومند نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار خود رامبد جوان ۳۷ ساله که از همسر سابق خود ماندانا روحی جدا شده بود ازدواج کرد.

خانم دولتشاهی سال ۱۳۸۸ یک سال بعد از ازدواج خود در سریال «مسافران» به کارگردانی همسرش بازی کرد که این مجموعه بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سحر و رامبد بعد از ۶ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند دو سال بعد از طلاق آقای جوان با یکی دیگر از همکاران خود به نام نگار جواهریان ازدواج کرد.

از سال ۱۳۹۶ شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه ای شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یادها رفت.

در نهایت با ادامه دار بودن حضور این زوج در مراسم های مختلف هنری در خارج از کشور مهر تاییدی بر ازدواج آنها زده شد و حالا کنار هم زندگی می کنند.

همایون شجریان از ازدواج اول خود با خانم «گیتا خوانساری» یک فرزند دختر بنام «یاسمین» دارد.

شباهت باورنکردنی سحر دولتشاهی به پدرش! + عکس

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید