سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد.

بازداشت زورگیر موتورسیکلت سواربا شلیک گلوله در شمیرانات + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ صادق ضرونی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه، با آموزش واحدهای گشتی، سارقان در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی و با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت‌های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شده بودند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، به یک موتورسیکلت لاکی‌رنگ که راکب آن قصد موبایل‌قاپی در مقابل ماموران را داشت، مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله به لاستیک موتور، موفق به دستگیری سارقان شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف شد، متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

وی به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید