شاید برایتان جالب باشد که برخی از بازیگران مشهور قبل مشهور شدن معلم بودند.

بازیگران مرد و زن ایرانی که قبل از معروف شدن، معلم بودند! + عکس

به گزارش سلام نو، شاید برایتان جالب باشد که برخی از بازیگران مشهور قبل مشهور شدن معلم بودند.

محمدرضا گلزار

گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. او با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

زهره حمیدی

حمیدی

زهره حمیدی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۷۱ با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده‌است.

سید جواد هاشمی

هاشمی

سید جواد هاشمی (نام کامل) سید جواد هاشمی پور اصل متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ معلم، بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است که در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او اصالتا گیلانی است ولی در شهر تهران متولد شده‌ و ساکن تهران است.

مهران رجبی

رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

مهوش وقاری

وقاری

مهوش وقاری متولد ۱۳۳۳ در تهران بازیگر سینما اهل ایران است. مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. همسر وی محسن قاضی‌مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. او لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۱۳۵۵ اخذ کرد. وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر آغاز کرد.بازیگرانی که قبل از معروف شدن، معلم بودند!

سیروس همتی

همتی

سیروس همتی متولد ۱۳ مرداد ۱۳۵۱ بازیگر، کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است . بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد . این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند ، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت .بازیگرانی که قبل از معروف شدن، معلم بودند!

زهرا سعیدی

سعیدی

زهرا سعیدی متولد ۵ اسفند ۱۳۳۱ در آبادان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی‌دل هوا» را چاپ کرده‌است که دربارهٔ تاثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان است.بازیگرانی که قبل از معروف شدن، معلم بودند!

قدرت‌الله ایزدی

ایزدی

قدرت‌الله ایزدی متولد ۴ تیر ۱۳۳۵ معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا وسیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید